掃呢頁CODE去手機

2023年1月27日 星期五

獨家凍齡心得|陳自瑤每日護膚至少搽10樣嘢:唔可以用死一個牌子 #陳自瑤

Yoyo坦言,護膚最重要由生活習慣和飲食做起:「我本身由細到大對煎炸嘢同熱氣嘢都唔係咁愛好,食煎炸嘢好容易生瘡同喉嚨痛,所以我好自然就會避免,但我唔係 ...






Yoyo坦言,護膚最重要由生活習慣和飲食做起:「我本身由細到大對煎炸嘢同熱氣嘢都唔係咁愛好,食煎炸嘢好容易生瘡同喉嚨痛,所以我好自然就會避免,但我唔係完全唔食,只係會食少啲。」

她表示,護膚品亦要按照不同的季節揀選不同的產品,而且不能夠長期用同一堆護膚品:「夏天要搽啲補濕但又冇咁笠嘅,冬天就要搽啲潤啲嘅,例如係一啲精華油去令到啲皮膚潤啲,我成日覺得護膚品係唔可以長期用死一個牌子,要不停咁樣轉同試,因為有時用得太耐皮膚會習慣,要間唔中間唔中去換一換其他,然後再用番(之前嘅)溝住溝住用!」

Yoyo每日會用多少種護膚品,會超過10種嗎?她說:「差唔多,我好注重護膚,真係可能喺廁所搽護膚品都搽好幾個字㗎,又要按下佢整下佢,所以點解女仔喺洗手間要搞咁耐!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!