掃呢頁CODE去手機

2023年1月9日 星期一

萬千星輝頒獎禮2022:台慶頒獎禮︱劉佩玥奪馬來西亞視后 陳展鵬3膺馬國視帝 #亞視 #劉佩玥 #台慶 #萬千星輝 #視后 #陳展鵬

今晚台慶頒獎禮又有驚喜,劉佩玥奪馬來西亞視后,全場歡呼不斷。而視馬來西亞為第二個家的陳展鵬就第3度奪馬來西亞視帝。至於「馬來西亞最喜愛TVB電視劇集」 ...






今晚台慶頒獎禮又有驚喜,劉佩玥奪馬來西亞視后,全場歡呼不斷。而視馬來西亞為第二個家的陳展鵬就第3度奪馬來西亞視帝。至於「馬來西亞最喜愛TVB電視劇集」,則由《超能使者》奪得。


劉佩玥在宣布一刻大感愕然,身旁的陳瀅及陳曉華亦開心得即送上「抱抱」,Moon含淚表示:「真係冇諗過攞呢個獎,首先好多謝馬來西亞嘅朋友投票畀我,記得之前我曾經喺馬來西亞攞過飛躍進步獎,頭先攞唔到,依家攞到呢個真係好開心,多謝珍姐同樂小姐以及曾生,珍姐、樂小姐你哋由我入行開始,一直都教我好多,你哋讚我、鬧我嘅,我唔會淨係記係腦度,而係記喺心上,仲有《美麗戰場》導演葉念琛,你真係教我咁多嘢,我喺你身上學到好多,下次食飯我嘅,仲有多謝台上兄弟姊妹,成日都咁支持我,我會繼續努力。」劉佩玥人緣十分好,現場不少藝人都戥她開心,拍掌尖叫,《美》劇拍檔陳瀅拿着手機幫她影相,陳曉華更開心到喊出來。


至於陳展鵬,之前曾於2015及2016年分別憑劇集《張保仔》及《城寨英雄》奪得馬來西亞,他在台上多謝馬來西亞的粉絲、監製文偉鴻及一班好拍檔陳山聰、唐詩詠等,他亦多謝家人、太太單文柔,多謝他們給他時間追自己的夢,他說:「我希望我嘅家庭如我工作一樣,繼續努力,我會繼續演好港劇畀大家睇!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!