掃呢頁CODE去手機

2023年1月11日 星期三

金球獎2023:金球獎 楊紫瓊一擊即中大熱奪喜劇組影后 笑言要打鑊樂隊 #楊紫瓊 #金球獎

《第80屆金球獎》歌舞/喜劇組影后提名戰況激烈,結果首次獲《金球獎》提名的華人女星楊紫瓊(Michelle)憑荷里活賣座片《奇異女俠玩救宇宙》(Eve ...






《第80屆金球獎》歌舞/喜劇組影后提名戰況激烈,結果首次獲《金球獎》提名的華人女星楊紫瓊(Michelle)憑荷里活賣座片《奇異女俠玩救宇宙》(Everything Everywhere All at Once),以大熱姿態之下勇奪影后,為華人爭光!她上台表示:
「我會就咁企喺度,去消化呢件事。成40年啦。我會揸實個獎。咁好簡潔咁講,多謝荷里活外國記者協會畀呢個榮譽我,今日嚟到呢度個旅程好奇妙,個戰鬥好精彩,但我諗一切都係值得。我記得當初我去荷里活時覺得係夢想成真……直到我真係嚟到,因為你睇吓我個樣!啲人同我講:『你係少數族裔』,我就諗:『唔係啩,冇可能。』之後有人問我:『你識唔識英文?』我就答:『我搭咗差唔多13個鐘頭飛機過嚟,所以我就學識咗!』時光飛逝,我上年已經60歲,我諗你哋所有女人都明白,當日子年歲數字增加,機會似乎都會變細……跟住我就收到最佳禮物:《奇異女俠玩救宇宙》。」說到此時,樂隊起奏音樂催她落台,她立時笑言:「收聲唔該!我可以打鑊你,OK?我係認真。」其急才獲網友讚賞!她繼而多謝關繼威與珍美李寇蒂絲(Jamie Lee Curtis)等拍檔,最後表示:「呢個獎係為咗所有我依靠嘅前人,同埋同我一齊喺呢個旅程向未來邁進嘅人而攞。」


入行38年的她擊敗一眾強勁對手包括《五腥級盛宴》(Menu)的Anya Taylor-Joy、《巴比倫:星聲追夢荷里活》(Babylon)的瑪歌羅比(Margot Robbie)等獲獎。今次Michelle是繼「舊拍檔」中韓混血兒Awkwafina 2020年之後,第2位亞裔女星於《金球獎》獲封影后!


查實在《金球獎》之前,Michelle已橫掃波士頓、全國電影評論學會、紐約網上影評人、英國影評人等多個協會頒獎禮影后寶座。而她亦被外界一致看好在本月底公布的《奧斯卡金像獎》中再獲影后提名。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!