掃呢頁CODE去手機

2023年1月11日 星期三

楊盼盼女兒出嫁感動落淚 黃錦燊趙雅芝張晉蔡少芬羣星到賀 #張晉 #楊盼盼 #蔡少芬 #趙雅芝 #黃錦燊

楊盼盼獨力養大的女兒楊慈悦(Jessica),今日在尖沙嘴一間酒店與拍拖15年的男友尹國豪(Steve)舉行婚禮。楊盼盼一班相識多年好友羅家英、黃錦燊 ...




楊盼盼獨力養大的女兒楊慈悦(Jessica),今日在尖沙嘴一間酒店與拍拖15年的男友尹國豪(Steve)舉行婚禮。楊盼盼一班相識多年好友羅家英、黃錦燊趙雅芝夫婦、張晉蔡少芬夫婦、錢小豪錢嘉樂兄弟、黃文慧、邵音音、張雷、黃伊汶等均有到賀,還有無綫小花黃君妍、鄧卓殷與男友郭子豪、導演翁子光等,場面星光熠熠。

Jessica由媽咪楊盼盼引領進場,一班長輩不停搞氣氛,簽紙前一刻家英哥搞笑地說:「仲有得㨂呀,因為未簽紙!」之後又祝福一對新人三年抱兩,錢小豪則起哄叫「錫錫」。

Jessica 感激媽咪楊盼盼獨力養大自己,期間忍唔住落淚,她說:「多謝今日所有蒞臨,所有我媽咪好好嘅朋友,同埋自己好好嘅朋友。」說畢忍唔不哽咽續道:「我衷心好多謝你哋,喺我咁多年嚟陪伴我哋長大、一齊玩。好多謝我媽咪兄弟,所有幫助佢嘅人,特技人啦、行內人啦、幕後團隊,所有人都好錫我哋。我媽咪如果冇你哋嘅話,我媽咪唔會企到今日。同埋特別要多謝小慧姨姨(何小慧),多謝咁多年嚟同佢一齊做嘢,如果冇你嘅話,我媽咪都唔會養到我咁大。」

現場人士大嗌:「乖女呀,乖女呀」,家英哥識做地說:「紙巾呀,老公呀。」引得全場大笑。Jessica又多謝奶奶照顧老公,說:「多謝佢嘅支持先企到今日,所以一定要多謝媽媽;仲要多謝奶奶,照顧Steve咁耐。」

點擊睇現場賓客:

趙雅芝。(葉志明攝}


左起羅家英 趙雅芝 黃錦燊


(左起)楊昐昐 羅家英 趙雅芝 編劇秋婷。(葉志明攝}


張雷。(葉志明攝}


郭子豪和女友鄧卓殷。


黃伊汶。


黃文慧、邵音音和李君妍。


錢嘉樂、錢小豪和何小慧。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!