掃呢頁CODE去手機

2023年1月14日 星期六

陳自瑤:有種好男人︱陳自瑤黎學勤做情侶:佢一親熱就面紅! #有種好男人 #陳自瑤

無綫熱播劇《有種好男人》昨晚(13日)播出的一集,是講渣男「賴Sir」歐瑞偉終被揭發搭上楊卓娜的下屬「Macy」張詩欣,令「娜姐」楊卓娜瞬間崩潰,坐在 ...






無綫熱播劇《有種好男人》昨晚(13日)播出的一集,是講渣男「賴Sir」歐瑞偉終被揭發搭上楊卓娜的下屬「Macy」張詩欣,令「娜姐」楊卓娜瞬間崩潰,坐在路上放聲痛哭,獲「夏中秋」徐榮化身暖男給予安慰,落力氹女方開心,更出頭寸爆歐瑞偉,最後成功將楊卓娜「私有化」。


現實中楊卓娜有暖男丈夫,與「廣告燈箱大王」楊志翹相愛十多年,她受訪時稱未遇過渣男,但以前會跟「娜姐」一樣執着:「以前我都會為堅持而堅持,所以我好認同『夏中秋』所講『唔放手咪仲嘥時間』。」對於拍攝淚崩街頭一幕,她說最困難是穿高跟鞋行斜路,她笑言:「我未試過喺條街放聲大哭,好尷尬,但咁樣做任性得嚟又好過癮,好宣洩到情緒。」


在劇中和「田中直男」黎學勤(Jeffery)演情侶的「飛雲」陳自瑤(Yoyo),表示與對方首次合作,說與私底下不相熟的演員扮情侶,拍攝初期需慢慢摸索,並大爆對方一拍親熱戲即怕醜,她說:「Jeffery當然有面紅尷尬嘅情況啦,所以多數都係我主動撩佢傾偈、講笑,去紓緩佢情緒令佢放鬆啲,大家盡量熟落啲就冇咁尷尬。」劇中「飛雲」疑似遇上靚仔富二代,問現實中靚仔和有錢會怎樣抉擇?Yoyo打趣說:「當然係靚仔又有米啦,但其實都幾難,因為人永遠冇完美嘅,不過我覺得最緊要係專一。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!