掃呢頁CODE去手機

2023年1月6日 星期五

獨家丨朱敏瀚拍《輕‧功》有共鳴更懂珍惜屋企人 去英國睇曼聯竟是C朗最後一場 #曼聯 #朱敏瀚

獨家丨朱敏瀚拍《輕‧功》有共鳴更懂珍惜屋企人去英國睇曼聯竟是C朗最後一場朱敏瀚在劇集《輕‧功》中與視帝黎耀祥演父子,繼《拳王》後再次合作,朱仔指當時第 ...




獨家丨朱敏瀚拍《輕‧功》有共鳴更懂珍惜屋企人 去英國睇曼聯竟是C朗最後一場



朱敏瀚在劇集《輕‧功》中與視帝黎耀祥演父子,繼《拳王》後再次合作,朱仔指當時第一次與祥哥合作,因角色比較有威嚴,所以很緊張,而今次感覺更親密,笑言拍屋企戲好似返屋企一樣,十分溫馨。

朱仔坦言感受到視帝的演技,因此都想跟上步伐:「好想有更多寫實感,令觀眾有共鳴,今次演出反思自己和親朋戚友的關係,可以放輕人生,感受身邊更重要的事,今次演出和以往作品好不同,令我自己都有想法,踏入30歲,更重視工作的同時,發現父母身體都開始有毛病。現在工作多了、相處時間少了,盡量抽時間在屋企人身上,可能一齊食完午飯再返工,屋企人對我很好,工作上完全沒有給我壓力,作為後盾,自己更應該去珍惜。」

自彈自唱獲JW肯定

朱仔自《反黑路人甲》後一躍而起,近兩年工作接踵而來,並正為新劇《虛擬情人》首擔男一,回顧過去一年的成果,他形容是急速成長:「覺得自己本應可以做多些,因為疫情,《輕‧功》拍攝延長了,所以劇集數量上不算多,自己希望有幾多便拍幾多,想趁後生好好衝刺,不過我都因為拍攝間距變長,中間抽了時間去英國欣賞曼聯賽事,想不到是C朗最後一場曼聯賽事,都算是意外完成人生清單中其中一項。不過今次都是急速成長的一年,拍完《痞子殿下》後得到大家支持,再計畫拍攝續集《痞子2》。」此外,朱仔新一年都想嘗試唱歌:「我都有彈琴唱歌,JW老師聽過都沒有劣評,所以我都有信心,可以努力爭取一下!(感情生活都想有着落?)從來都不拒絕,但一定是工作行先,所以可能抽不到時間陪另一半。」

文:李文偉 圖:朱偉彥

 

朱仔自《反黑路人甲》後彈起,近兩年工作接踵而來。
朱仔自《反黑路人甲》後彈起,近兩年工作接踵而來。
踏入30歲,更重視同家人相處的時間。
朱仔新一年都想嘗試唱歌。
朱仔都有彈琴唱歌,仲話JW老師聽過都沒有劣評。
唔抗拒拍拖但一定工作行先。
早前去曼聯睇波意外睇咗C朗最後一場曼聯賽事。




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!