掃呢頁CODE去手機

2023年2月10日 星期五

金像獎2023:入圍金像獎最佳電影 張婉婷新片宣布退選 #張婉婷 #金像獎

第41屆香港電影金像獎今(9日)於尖沙咀文化中心公布入圍名單,近期備受爭議的電影《給十九歲的我》入圍「最佳電影」、「最佳剪接」、「最佳導演」。但名單公 ...






第41屆香港電影金像獎今(9日)於尖沙咀文化中心公布入圍名單,近期備受爭議的電影《給十九歲的我》入圍「最佳電影」、「最佳剪接」、「最佳導演」。但名單公布不久,英華女學校發聲明指,該片決定退出香港電影金像獎「最佳電影」退選。


香港電影金像獎協會主席爾冬陞,對於張婉婷執導的紀錄片獲三項提名,他表示:「我知道係有爭議,部電影5號宣布唔上映,我6號先同金像獎嗰邊開會,我都有上網追睇番啲新聞,但我冇聯絡過張婉婷、學校同參與學生,我相信佢哋係處理中。依家電影入咗圍,董事局係會密切留意,謹慎處理,有啲董事局成員係無睇過呢部戲同唔知有關新聞,我都冇睇過部電影,唔可以只聽外界聲音而去判斷。(電影係合資格提名?)我哋係2022年12月31日截止報名,電影係合乎售票公映時間嘅要求。我哋都好被動,董事局會開會,我個人希望佢哋可以斡旋成功。」講到該電影的校方在社交網公布退出金像獎「最佳電影」的遴選,他稱今日會跟董事局有例行會議,屆時會把相關問題提上議程:「但要正式收到校方嘅通知先,當然我哋會小心處理,因為社會上好多分歧,等我哋了解咗件事先。(會唔會同校方了解?)我哋要核實件事先。(咁個提名會後補定係從缺?)我唔知,答唔到你,有好多方式去處理,董事局係有保留同決定,但好多問題要關注,係好難去處理。」


另外,今屆金像獎只有33套電影入圍,數量較少,他坦言:「冇辦法,因為上屆係兩年夾埋,加上上年年頭開戲比較混亂,戲院又停咗,我都預咗少,我之前擔心少過30部添,但就算唔夠30部都會照搞。」他指明年將會是自己最後一屆擔任主席,希望可以有接班人,否則不會有新改變:「香港電影依家弱勢,金像獎係唔可以縮,今年行紅地毯嘅地點都轉咗,想畀人煥然一新感覺,同巿民近距離接觸,雖然量係少,但都係好有影響力,唔可以矮化自己。(依家已經通關會唔會請海外嘉賓?)呢個未知。我爭取緊下屆可以喺內地平台同電視台轉播。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!