掃呢頁CODE去手機

2023年2月11日 星期六

張馳豪曾代表學界攞藍球冠軍 鍾柔美趕尾班車參與最後一屆陸運會 #張馳豪 #鍾柔美

鍾柔美(Yumi)和張馳豪(Aska)今日(11/2)現身旺角麥花臣場館出席新興運動ChILL好玩活動。Aska透露就讀中學時期,自己是一位運動健將, ...




鍾柔美(Yumi)和張馳豪(Aska)今日(11/2)現身旺角麥花臣場館出席新興運動ChILL好玩活動。Aska透露就讀中學時期,自己是一位運動健將,參與多項運動項目:「其實我之前發育得比較快,升讀中一嘅時候,我已經好似而家咁高,變咗學校嘅體育老師都會拉我參與唔同嘅運動比賽。尤其喺讀中一嘅時候,代表學界參加藍球比賽仲得到港島區學界冠軍。(好多女生傾慕你!)咁多冇,多數都係同啲男仔好熱血咁一齊去訓練,仲要係朝早去跑山,變咗好少接觸女同學。」

對於Yumi來說,識打藍球的男生並不吸引:「其實我就冇乜點留意打藍球,因為我讀中學嘅時候,我都有參加藍球隊,所以我自己係唔會留意,變咗我哋會有一班鍾意打藍球嘅女仔會成日一齊打波,但自從我開始比較忙之後,就冇再參與學校藍球隊嘅訓練。不過嚟緊學校會有陸運會舉行,呢一年係我最後參與,變咗我會盡情咁好好享受呢次嘅學校陸運會。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!