掃呢頁CODE去手機

2023年2月11日 星期六

愛回家|林凱恩強勢回歸劇組親口打破放逐傳聞:情人節會見到我 #愛回家 #愛.回家 #林凱恩

無綫處境劇《愛·回家之開心速遞》在劇中飾演乖乖女Bonnie的林凱恩(Iris),早前被傳扭計唔續約,因而激嬲無綫被調去做綜藝節目《流行都市》,遲遲未 ...




無綫處境劇《愛·回家之開心速遞》在劇中飾演乖乖女Bonnie的林凱恩(Iris),早前被傳扭計唔續約,因而激嬲無綫被調去做綜藝節目《流行都市》,遲遲未獲安排返《愛回家》劇組。結果引來網民留言表達不滿:「幾時先可以Bonnie,如果冇佢情願唔睇。」但亦有網民留言力撐無綫做得對:「個個咁扭計,咁點得掂呀!」

今日(10/2)林凱恩現身電視城出席《愛·回家之開心速遞》宣傳活動,就事件接受《香港01》訪問說:「其實我都知觀眾一路都好掛住我,嚟近情人節大家就可以見到我,希望到時可以俾到觀眾唔同嘅衝擊。至於話我被流放,我就唔覺得嘅,因為我一路都係度。而我就覺得,我能夠喺唔同嘅渠道出現,對我嚟講係想俾新鮮感大家,始終做Bonnie呢個角色都一段時間,咁所以大家想我用唔同嘅方式呈現。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!