掃呢頁CODE去手機

2023年2月11日 星期六

獨家丨楊天宇自度穿越劇本做男一 李靖筠恨唱現場騷 英皇力捧七男女歌影視齊發力 #李靖筠 #英皇

獨家丨楊天宇自度穿越劇本做男一李靖筠恨唱現場騷英皇力捧七男女歌影視齊發力英皇娛樂近年積極培育新人,簽了多名有潛質藝人,踏入兔年更打正旗號以「Nineu ...




獨家丨楊天宇自度穿越劇本做男一 李靖筠恨唱現場騷 英皇力捧七男女歌影視齊發力



英皇娛樂近年積極培育新人,簽了多名有潛質藝人,踏入兔年更打正旗號以「Nine up」來力捧曾樂彤、楊天宇Angus、李靖筠Gladys、洪助昇Aiden、郭思Suey、黎峻Kenneth)、劉若寶Polly黎展峯(Andy)及朱天。訪問當日雖然曾樂彤和朱天因身體不適缺席,其餘新星仍開心分享歌影視新發展,更會積極參與創作,連幕後都撈埋。採訪杜 攝影:羅安強髮型: Vic Kwan@ii Alchemy Hair&Nail(Aiden)Ladol Ko(Andy)ritzlam@leonardo3_hair_corner(Angus)Zap Tang@Toni & Guy(Suey)化妝:Melody Chiu(Suey)服裝:MAX&Co. @maxandcohk(Gladys)AMI PARIS from I.T(Angus)H&M@hm(Kenneth & Polly)場地:Studio Meta

(後排左起)Gladys、Suey、Polly、(前排左起)Kenneth、Angus、Aiden及Andy,都期待兔年會有好發展。
(後排左起)Gladys、Suey、Polly、(前排左起)Kenneth、Angus、Aiden及Andy,都期待兔年會有好發展。


28Angus虎年滿意能參與電影《海關戰線》、《爆裂點》及賀歲片《超神經械劫案下》,尤其《超神經》是首次拍喜劇,拍得超開心。踏入兔年,他首先望上映中的《超神經》有好反應,「希望觀眾入場,可以好開心、心情好輕鬆咁樣出返嚟。」主力拍戲的他,最想可以做男一,更加跟朋友積極度劇本,希望為自己製造機會,「我想拍穿越嘅嘢,有啲愛情,又有啲打鬥,有少少古裝同現代咁。」他已計劃好,完成劇本後會向老闆楊受成博士叩門,期待兔年可成事。

Angus決定兔年主動出擊,親自參與創作劇本畀自己演。
Angus跟魏浚笙合作《超神經》,不打不相識。

李靖筠想在觀眾前演唱

29Gladys去年因疫情影響,工作量不算多,但都有電影《深宵閃避球》及新歌《00000》推出,反應不俗令她都好開心。今年她就坦承想做多做現場騷,「我好似2019年一入行就疫情,所以成日聽大家講好熱鬧好多騷嘅情況,好想感受返呢個氣氛,之前我做得最多嘅Live係《今晚唱飲歌》,都係對住部cam,冇乜點樣見過觀眾唱歌,好想體驗吓,另外拍咗套新戲,希望年尾上畫時口碑OK

Gladys認為音樂有較大主導權,所以新一年仍會努力創作。
Gladys在疫情下只能在《今晚唱飲歌》,隔住鏡頭唱歌畀人聽。


洪助昇望親自執導MV

27Aiden去年除有機會拍劇和電影,更推出《憑實力單身》、《Mask Off》及《生活復常》3首歌,還憑《憑實力單身》奪得「勁爆新媒體歌曲」。充實的虎年令他對兔年有更多期待,他更大賣關子今年將會跟老友合作,「留意我IG story大家會估到,等大家自己去揭曉」他更期望今年可以親自執導MV,「我係啲諗法好多嘅人,想喺MV上面呈現多啲我唔同面向,但經過導演去呈現一定有刪減或者用佢角度,我想試吓成首歌視像化時,我可以更加赤裸去呈現我諗法。」

Aiden想趁年輕拍偶像劇,呼籲製作人考慮搵他。
Aiden憑《憑實力單身》,奪得「勁爆新媒體歌曲」。

郭思期待再圓歌手夢

28Suey虎年加盟後即有機會參與賀歲片《超神經》,兔年她承認會更加貪心,「其中一個願望同啲好有經驗同出名嘅導演合作,譬如邱禮濤導演,有睇佢啲戲都覺得好精彩,同埋之前睇《神探大戰》,亦好想韋家輝導演合作。」2020年曾推出過歌曲《女朋友們》的她,亦想再出歌,「當時冇好好喺呢方面發展,今年希望可以試一試,將遺憾好好彌補,之前有返公司試音,睇吓公司聽完覺得如何」

Suey開心透露踏入新一年已有拍劇機會,兔年有個好開始。
Suey在賀歲片《超神經》,飾演患自閉症少女。


黎峻自認暖男啱演霸道總裁

30Kenneth由靚仔化妝師轉戰幕前,虎年對他來講仍是適應期,但能夠參與電影《海關戰線》、《爆裂點》及《紥職2》,令他吸收了很多經驗。他踏入兔年便有新工作,為都巿喜劇開工,而他最期待有機會拍偶像劇,「霸道總裁都想試,有朋友都話我啱做,我照鏡都覺得係有啲霸道,個樣呃到人啫!我其實係暖男嚟,都好關心身邊嘅人,好似有啲想嘔,哈哈!」

Kenneth期待完成手到工作跟家人到日本旅行,瘋狂食超愛三文魚刺身。
Kenneth早前參演《海關戰線》,獲老闆楊受成和前輩林嘉欣齊賀生日。

劉若寶想做特工拍偵探片

33Polly2020年參加全民造星III》晉身40強,翌年成功在「冤枉新秀訓練營」奪得冠軍,去年正式出道便參演《分手專家》、《衝鋒》、《海關戰線》、《七人樂隊》及《不日成婚2》等電影 ,雖然不算重要角色,已令她很滿足。新一年她最期待拍懸疑偵探片,更夢想可以做打女,「我成日發夢做特工,講出嚟都畀人笑,哈哈!𠵱家都有上啲動作堂,要吊威吔做啲高難度動作,受傷少事,學到嘢係自己嘅。」

Polly自知演技仍很幼嫩,未來仍會繼續努力上戲劇堂提升。
Polly早前出席有份參與電影《衝鋒》的開鏡儀式。

黎展峯把握好首次拍劇機會

25Andy去年新人年已前後推出歌曲《跳》及《To Go》,發展不俗,今年雖然已沒有新人光環,但已開始錄製新歌,「我搵咗個好鍾意嘅唱作歌手寫咗呢隻歌,我幾鍾意嘅曲風,同上年嘅歌有少少唔同。」新一年他更有新嘗試,第一次演戲拍劇,「角色性格文靜啲,同我幾唔同風格,第一次拍劇係挑戰又緊張,但真係好彩,其他平台覺得我可以試,會盡量把握好呢個機會。」

Andy新一年會努力經營社交平台,望增加曝光率。
Andy為拍劇準備,事前搵了韋羅莎惡補演技。


新網站www.stheadline.com已推出

 




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!