掃呢頁CODE去手機

2023年3月17日 星期五

林明禎住2千萬特色單位否認榮升做業主:我係租嘅 #林明禎

大馬女神林明禎近年在港影視發展順利,令她人氣爆升,深受廣告商客戶喜愛,成為新一代廣告女王,吸金力相當強勁。早前林明禎在社交平台分享了她在香港的新居照, ...




大馬女神林明禎近年在港影視發展順利,令她人氣爆升,深受廣告商客戶喜愛,成為新一代廣告女王,吸金力相當強勁。早前林明禎在社交平台分享了她在香港的新居照,新居設有大玻璃窗和露台景觀開揚。有網民大讚她本事成功置業榮升做業主。不過有消息指她其實是以月租4萬元租住。

林明禎今日(17/3)現身尖沙咀出席活動時,接受《香港01》訪問笑說:「其實我冇買樓呀,我冇咁犀利,嗰個新居我係租嘅,變咗我而家要努力工作,先可以負擔得到我嘅生活費,因為香港衣食住行咩都比較貴,連水都係貴,所以大家都辛苦晒。(拍廣告年收入過百萬?)呢個我唔知點樣可以講,因為如果我答有嘅話,好多人以為我好有錢,一陣會有好多人叫我講食飯,咁所以呢個問題我保留,哈哈!」

(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)


(梁碧玲攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!