掃呢頁CODE去手機

2023年3月17日 星期五

73歲曹查理罕西裝骨骨現身 髮量身形keep得好網友驚呼:單眼佬! #曹查理

黃一山到深圳出席剪綵活動,同場更有好友李子雄及曹查理。現年73歲的曹查理穿起深藍色西裝同色領帶,舉起拇指搭著黃一山膊頭合照,無論身形與髮量都未有太大變 ...






黃一山到深圳出席剪綵活動,同場更有好友李子雄及曹查理。現年73歲的曹查理穿起深藍色西裝同色領帶,舉起拇指搭著黃一山膊頭合照,無論身形與髮量都未有太大變化,不少網友對曹查理現身感到驚喜:「單眼佬!」、「霸氣壞人專業戶」。

曹查理曾在接受訪問時大談當年拍三級片往事。曹查理就話當年決定接拍三級片皆因條氣唔順:「當年我幾靚仔又高大啊,但成日都做奸嘅,處於半紅不黑位置,最紅反而係曾志偉、大口青,佢哋做晒主角嚟打我,我就一於去拍三級片,睇吓你哋敢唔敢!」又稱因為拍三級片連落後國家的人都認識他:「你肯定知道三級片皇帝就是曹查理,你一定記得我,全世界都記得我,連落後國家都看我的三級片,也都知道有曹查理這個人。」

2020年接受《香港01》訪問時,曹查理提到曾經跟旅行社合作舉辦「另類」旅行團,帶團友到日本與AV女星見面,吸引大批人前來報名,豈料政府旅遊局派人來警告他,幾乎令旅行社被釘牌:「下晝有幾個着西裝嘅人到場,係旅遊局嘅人,話『我而家警告你曹生,你而家係非法賣淫,你唔係帶人去旅行,係帶人去揾女人』。」還好曹查理沒有收酬勞才平安無事。

點擊重溫曹查理「賤精」對白

雖然佢係四眼佬,但一樣叫自己做單眼佬,因為佢成日同人單眼。(《整蠱專家》影片截圖)


單眼佬良心發現︰「我良心好大喎!」(《整蠱專家》影片截圖)


曹查理從影以來最出色的一句對白︰「淫~賤~不~能~移」(《整蠱專家》影片截圖)


星爺︰「你喉嚨頂有條油炸鬼?」(《整蠱專家》影片截圖)


食咗春藥嘅曹查理開始失控︰「我想咀你!」(《整蠱專家》影片截圖)


在《最佳損友》中飾演殯儀館營業經理臭口奇。(《最佳損友》影片截圖)


「你先生個樣人中短過眼眉,過得40至離奇,賺咗喇!」身為殯儀業營運經理,對遺孀的對話把口都冇收。(《最佳損友》影片截圖)


「喊唔出再送白花油,仲有抽獎。」(《最佳損友》影片截圖)


當家屬要求風光大葬,「咁大使呀?你唔係好似佢咋喎,唔使咁孝義嘅,玩下手唔係親生嘅咪蝕晒本!」(《最佳損友》影片截圖)


臭口奇落到Disco遇正省港旗兵同佢爭女仔︰「廣東話都未正就學人嚟跳舞,有冇身份證呀?」(《最佳損友》影片截圖)


仲送上「東亞病夫」式掌摑。(《最佳損友》影片截圖)


結果被支槍嚇窒。(《最佳損友》影片截圖)


在《精裝追女仔2》曹查理客串曾少,角色影射城中名流,上到節目《唔啱就要打》。(《精裝追女仔2》影片截圖)


曾少強調自己︰「我只係風流,唔係鹹蟲」(《精裝追女仔2》影片截圖)


結果被曾志偉逐一反駁。(《精裝追女仔2》影片截圖)


最後被曾志偉及陳百祥狂毆。(《精裝追女仔2》影片截圖)


在《警察故事續集》,曹查理飾演最典型的斯文敗類角色。(《警察故事續集》影片截圖)


他去到成龍女友張最玉屋企樓下恐嚇對方。(《警察故事續集》影片截圖)


張最玉罵他人渣時,他急急澄清!(《警察故事續集》影片截圖)


「你話我人渣,你錯喇,我係人渣之中嘅人渣。」(《警察故事續集》影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!