掃呢頁CODE去手機

2023年3月17日 星期五

張繼聰作曲賀謝安琪生日 現身周星馳IG︰你知我行緊運啦! #周星馳 #張繼聰 #謝安琪

香港導演會年度大獎今日(16日)舉行年度頒獎禮,頒發2022年度七項大獎予香港電影製作人及演員。頒獎禮現場群星雲集,張繼聰與謝安琪夫婦亦甜蜜現身,並於 ...




香港導演會年度大獎今日(16日)舉行年度頒獎禮,頒發2022年度七項大獎予香港電影製作人及演員。頒獎禮現場群星雲集,張繼聰與謝安琪夫婦亦甜蜜現身,並於頒獎禮開始前接受訪問。

早前張繼聰驚現於周星馳的社交媒體相片中,成為第一位於星爺IG登場的藝人,張繼聰笑指:「所以你知我行緊運」而張繼聰亦分享與星爺會面的感受:「好神奇嘅!佢叫我上去拍啲互動嘅嘢,我都冇問係拍乜,我直上啊!可以見星爺一面!」作為近年喜劇電影的常客,張繼聰指自己不夠膽尋求與星爺一同演戲:「你係我你夠唔夠膽問呀?我就唔敢問喇!『星爺!點啊!係咪想合作呀?』我唔敢但係星爺好nice,佢同我講咗啲對電影、演戲嘅嘢,我覺得超開心!」

近日適逢謝安琪46歲生日,謝安琪甜笑指老公張繼聰的生日禮物別具心意:「今年係有啲新意!佢今年寫咗一首歌畀我,我係幾滿意嘅!生日嗰日收到,首歌係寫得幾有感情,我聽完已經好有感覺。雖然未有歌詞,但係我感覺到佢係充滿感情咁寫。」張繼聰則笑指:「雖然我係一個普通嘅音樂愛好者,雖然都攞過作曲人大獎,但係都好多年前咁好卑微咁送個生日禮物畀佢啦,點知又得到佢嘅採納,所以好開心!」

對於「生日歌」會否成為派台作品,謝安琪表示:「我隨即搵咗製作班底開始做,搵緊人填詞。」張繼聰與謝安琪的樂迷一直期待二人同台合作,被問及會否作新歌MV上共演,張繼聰笑指:「我暫時未收到咁嘅通知!不過我覺得都幾有價值嘅,因為我哋兩個喺樂壇上冇合作過,我都幫過好多樂壇嘅天后寫歌唯獨係隔籬呢位未寫過啦、如果真係(成事)我覺得都幾有紀念價值呀!」至於合唱作品,張繼聰則笑指:「唔好再講合唱逐步逐步嚟」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!