掃呢頁CODE去手機

2023年4月28日 星期五

AK爆公司有提過個人騷 Ian指自己「打開口牌」想搞兼非常期待 #Ian

ViuTV昨日(27日)舉行《ViuTV年中無休節目發布會》,組合MIRROR只有江𤒹生(AK)及陳卓賢(Ian)現身為劇集《冰上火花》作宣傳。AK表 ...




ViuTV昨日(27日)舉行《ViuTV年中無休節目發布會》,組合MIRROR只有江𤒹生(AK)及陳卓賢(Ian)現身為劇集《冰上火花》作宣傳。AK表示因為這劇集,才有機會接觸冰上曲棍球,而主持人Thor說要問問隊友Ian,之後問他Ian是否隊友時,AK亦搞笑地回應:「你講現實定劇入面先?現實都有啲距離㗎」Ian相當識做,答問題前先問導演及監製是否在場,之後才回答:「拍得好開心,一啲都唔辛苦,每日嘅通霄係好enjoy嘅。」引得在旁的AK瘋狂地笑,之後亦被AK讚「求生意志強咗」。

AK及Ian在接受《香港01》訪問時表示自己相當期待劇集的播出,AK表示為拍劇集在練習冰上曲棍球下了不少苦功:「因為真係唔識呢個運動,由零去到而家,同埋嗰時拍攝過程好趕急,因為太多有關比賽嘅嘢要拍,所以唔係好得閒睇返個play back,好多嘢拍咗都唔知個效果係點,所以好期待睇個成品。」而Ian亦表示同樣期待播出,至於被問到知不知什麼時候播出,Ian就說:「暫時唔清楚,因為後製都應該需時,因為我哋都拍咗好多片段。」

AK表示Ian在拍攝《冰上火花》時比較辛苦,因為除了要拍劇外,亦有自己的工作要兼顧,更爆Ian該段時間連睡覺的時間都沒有,自己則比較舒服,因為拍完《打天下2》才進劇組。至於被問到會否希望是「重頭劇」時,Ian就覺得盡力做好自己演員的工作就可以:「一啲後製或者宣傳嘅嘢就唔係我哋嘅能力範圍以內。」Ian亦有提到自己的冰球技術可以「呃得下人」,AK亦表示自己的溜冰技術有進步,但未能去到「精」的地步。

至於被問到是否有份唱主題曲時,AK立即把咪交給Ian,Ian一頭霧水地回應:「以我所知應該冇,我有借啲意走埋去問導演嘅『呢套劇嘅主題曲係咩呢?』導演之後就話係呢種感覺佢話佢腦部中有一個咁樣嘅感覺嘅,但我完全收唔到半點暗示係關我事嘅。」

被問到最近流出的消息指MIRROR中有4位成員率先開個人騷,而今日再有消息指再加2名成員開個人騷時是否他們時,AK鬼馬回應:「可能係隊長㗎喎有機,你唔可以咁樣抹殺最佳男主角嘅機會㗎喎。咁我覺得公司佢嘅公布一定有佢嘅安排同埋有佢嘅考慮,你問我哋兩個知唔知道要開騷,我哋都未知嘅,咁我哋都仲準備緊下個月嘅拉闊,其他嘢都要再等公司公布再決定。」AK亦有透露公司的確有提過個人騷,但什麼時間實行就要等公司安排。

所以前日(26日)有個人騷消息流出而沒有Ian後,粉絲都表示覺得難過,Ian還表示知道粉絲一直都十分著緊他,所以更會做好自己的作品,用作回報粉絲的愛。對於個人騷Ian表示十分期待,並說自己上次在音樂節時已經「打開口牌」說想辦個人騷。而被問到有「上弦」及「下弦」來區分MIRROR,AK就說自己沒有上弦下弦之分:「我唔清楚上弦下弦嘅意思㗎啦,咁我淨係分到MIRROR有12個人。」而Ian就突然補一句:「陳卓賢就有一個!」AK亦補一句:「江𤒹生都有一個!」但原來Ian在說「爛gag」:「要食個弦(賢)啊!」這個笑話來得十分突然。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!