掃呢頁CODE去手機

2023年4月28日 星期五

Bob林盛斌愛食懷舊平價鋸扒餐廳 遭好友嘲唔識食即反擊︰識乜春 #Bob #林盛斌

Bob在Instagtram曬出一張有黑椒汁淋面的肉扒照片,他在帖文中向網民分享自己年幼時家境貧困,並不如現在這般富裕,因此每年生日及聖誕節都是Bob ...






Bob在Instagtram曬出一張有黑椒汁淋面的肉扒照片,他在帖文中向網民分享自己年幼時家境貧困,並不如現在這般富裕,因此每年生日及聖誕節都是Bob最期待的日子,因為父母會帶他到懷舊港式鐵板餐廳慶祝,雖然時隔多年,但當時的回憶卻讓Bob記掛到今天:「阿爸阿媽就會帶我同細佬去食鐵板餐,見到啲黑椒汁『咋』落去嗰塊鐵板度,我咁講可能係有少少變態嘅,不過真係有一種講不出的快感。」

儘管阿Bob已經成家立室,身家暴漲比起當年富裕不少,但是至今他仍然會尋找這一類的懷舊港式鐵板餐廳。近幾年,阿Bob一家六口更不時會幫襯位於太子荔枝角道的一間鐵板餐廳:「我哋一家大細間唔中都會去鋸吓佢哋啲扒,見到啲小朋友好開心咁樣睇住個姨姨『咋』啲汁」,阿Bob力讚餐廳的性價比非常高,一家六口埋單只需要 $520,平均每人$86.6。不過阿Bob的行為就遭到身邊朋友嘲笑:「佢哋就會笑我話我唔識得食啲靚嘢,佢哋話呢啲鐵板餐嘅扒係好渣同好垃圾」,而他聞言後亦在內心反罵對方:「識乜春吖你。」

Bob坦言以自己現時的能力,多昂貴的食物「都勉強食得起」,不過這些特色餐廳的情懷、人情味都是難以被取代的。不過很可惜的是幾個月前事頭婆向Bob講道:「我哋就嚟唔做啦,加租加得太犀利」於是阿Bob利用自己的人脈,找到一間同樣快要結業的老香港式懷舊裝修餐廳,轉轉折折該餐廳的老闆決定聘請事頭婆及其班底,更改用事頭婆舊餐廳的店名,當中新舖同舊舖只是相距1分鐘步行距離。帖文出街後,令不少網民紛紛大讚阿Bob好有心:「 Bob你份人真係好好,有善心又肯幫人,欣賞你!」、「心態決定境界,抵你做得起」、「睇完真係好感動」。

同場加映:

楊天命。(微博:@Bob林盛斌)


汪精衛妻子陳璧君。(網上圖片)


Bob自己都承認與清朝皇貴妃瑾妃(左)好似樣,又表示想與王祖藍一同拍古裝劇。(微博:@Bob林盛斌)


瑾妃(網上圖片)


Bob與歷史博物館中的西裝男子意外撞樣,相似程度接近100%。(Facebook:Bob Lam林盛斌)


最出名的一定是《迷你兵團》中的Bob!(劇照)


最新的Bob撞樣系列收藏品,就是在故宮博物館入面的這個展品,連他本人都不得不承認似樣:「我承認如果留返長少少啲頭髮,個樣直頭係一樣嘅。」(IG/@bob_lamshingbun)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!