掃呢頁CODE去手機

2023年4月28日 星期五

盜月者︱與三位鏡仔合照專登趷高 張繼聰:唔貪心攞返真實高度啫 #張繼聰

由MIRROR成員AnsonLo盧瀚霆、Edan呂爵安、姜濤等主演的香港電影《盜月者》,今日(27日)舉行開鏡儀式。導演袁劍偉攜同MIRROR三子及張 ...




由MIRROR成員Anson Lo盧瀚霆、Edan呂爵安、姜濤等主演的香港電影《盜月者》,今日(27日)舉行開鏡儀式。導演袁劍偉攜同MIRROR三子及張繼聰、白只、袁富華等一眾主演一同出席,祈求電影拍攝順利,票房大好。張繼聰及白只與MIRROR三子作為《盜月者》重要主演,在開鏡禮上合照,眼見三位新一代年青演員身型高佻修長,站在姜濤身邊的張繼聰也不「執輸」,就算已穿上厚底高筒鞋也特意「趷高腳尖」,爭取與MIRROR三子平頭合照。

張繼聰與白只在開鏡禮上接受訪問時,張繼聰在訪問期間笑指「趷高腳」其實是逼於無奈:「最主要係頭先我企嗰個位係斜坡嚟嘅!係一個『小暗斜』!洩咗個斜度,其實我係想攞返自己應得嘅嗰份囉!咁我亦都冇貪嘅,啱啱好趷返嗰個斜度,攞返個真實嘅高度」沒有特意「趷高」白只則笑指:「喺個高度贏唔到嘅,就打橫贏佢哋囉!」

張繼聰與白只亦表示兩兄弟雖然相識多年、平時也經常見面,但在六七年前的《今晚打喪屍》後再度合作,實在非常難得,亦向觀眾分享每次的電影角色:「今次我叫做大賊!個角色名!」白只亦笑指:「我就叫渠王!都係嗰啲」張繼聰雖然要保持神秘不劇透,但也盡力分享:「我哋係做啲可以話係不法嘅勾當但係都係專業人士嚟嘅!即係做啲犯法嘅嘢都有分專業同唔專業嘛!我哋係偏向技術型嗰種嘅!我哋就係一隊人,有一個任務咁!」他亦表示整部電影也與白只對戲,加上能夠出埠拍攝,所以戲裡戲內也非常開心。張繼聰更笑指:「我唔會用渡蜜月嚟形容但係好似一啲婚姻耐咗,去一次旅行咪會愛火重燃嘅?我哋係類似咁嘅感覺囉!」更指他們的默契與「親密程度」為之側目,讓Edan與Anson Lo也好奇為甚麼會不斷在笑。

白只亦表示雖然二人經常見面,但合作始終帶來不一樣的感覺:「有陣時係佢講下佢拍戲辛苦,或者係講下佢啲嘢、我又講下我啲嘢,但係今次就可以一齊大家傾劇本、角色,多咗啲話題囉!」而在日本拍攝完畢後,張繼聰與白只及一眾電單車車友一同自駕遊,被問及太太阿Kay謝安琪會否呷醋,張繼聰笑指:「有陣時有啲嘢你唔會主動問囉!你唔主動問可能會安全啲!亦都唔建議其他人問囉!」但亦表示自己工作時非常認真,完成後才結伴出遊。

張繼聰早前於第41屆香港電影金像獎憑《窄路微塵》的演出提名「最佳男主角」,但未能如願獲封影帝,張繼聰分享指:「好多謝大家!收到好多Message。冇喎,對於我嚟講係覺得好感恩同埋都贏咗喎!贏咗好多朋友嘅支持、鼓勵!所以都係繼續努力」他亦趁機會笑指:「或者我都係請教下白只囉!因為佢攞獎嗰方面經驗好豐富嘛!咁白只哥叫我『得喇!繼續做』就畀心機做」在旁的白只沒好氣地表示:「我自己睇咗佢嘅演出,之後同佢講話(張繼聰:「爭啲?」)真係做得好好!非常好!喺我心目中係The Best!有機會嘅跟你學下嘢」張繼聰又繼續大開兄弟的玩笑:「不過我知道嚟緊白只哥啲戲都上咁我都係要再排(隊)多兩三年先囉!輸畀白只哥係心甘命抵嘅!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!