掃呢頁CODE去手機

2023年5月11日 星期四

黃嘉樂口快過腦得罪高層 離巢追夢立心做皇帝 娛樂,黃嘉樂

藝人黃嘉樂去年宣布跟無綫結束賓主關係,他自揭主因是想圓「皇帝」夢。他自爆初入行時因心直口快而闖禍,後來又因個性內斂影響星途,幸得太太打救事業運。去年對 ...






藝人黃嘉樂去年宣布跟無綫結束賓主關係,他自揭主因是想圓「皇帝」夢。他自爆初入行時因心直口快而闖禍,後來又因個性內斂影響星途,幸得太太打救事業運。


去年對黃嘉樂來說是變化之年,先是成家立室,繼而離開效力21年的無綫向外闖。嘉樂之前一直是「御用細佬」,最近終於在新劇《法言中》中升呢為男二,總算是達成對亡父的承諾。他稱角色跟本身性格反差大,內斂的他要以高漲情緒去演繹,為免情緒冷下來,就連鏡頭後也要保持亢奮狀態,一度被工作人員誤會他顧住玩。講到離巢原因,他謂當大家知道真正理由可能會覺得荒謬又搞笑:「因為我想拍古裝劇,近年舊公司比較少開古裝劇,內地就多機會拍到,我真係好想做皇帝,尤其飾演盛世王朝嘅皇帝,例如唐太宗、康熙、乾隆等等。我閒時會扮皇帝,我啲朋友都笑我,叫我唔好扮古裝人。」並透露已有一部古裝劇接洽中。


對於入行多年才有較吃重角色,嘉樂並不會以鬱鬱不得志來形容自己,他認為每人際遇皆有不同,加上內斂性格在娛樂圈較為輸蝕:「因為我把口快過個腦,所以好怕講錯嘢,講嘢之前會諗好耐,諗諗吓就索性唔講,因為我唔出聲,有時會畀人誤會我好寸,甚至睇我唔順眼,對工作都有影響。」講到不愛說話的習慣,他自言跟初入行時禍從口出有關:「好耐之前同公司高層食飯,成班坐喺度,有位高層問大家有冇人睇某套劇,逐個答,我話我冇睇,我仲要補多句,我唔鍾意睇啲勾心鬥角嘅嘢,我都真係奇葩。我初時唔覺有問題,隔幾日化妝間同事同我講,聽聞你講錯嘢,我先知道大件事。」幸認識太太之後,對方經常提醒他要保持笑容,令他變得開朗,其他人對他逐漸改觀,工作量亦隨之增加,他將一切歸功於賢內在。


場地:PHENOMENON WINE.DINE

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!