掃呢頁CODE去手機

2023年5月29日 星期一

黃紫恩:「J2性女」黃紫恩臉撼石屎地 下巴骨裂慘致毀容 #J2 #黃紫恩

「J2性女」黃紫恩於無綫J2節目《冇人性教育》言論大膽出位,加上樣靚身材正,獲得唔少宅男喜愛,不過近日佢卻不幸發生意外,導致破相!佢喺社交網上載片段交 ...






「J2性女」黃紫恩於無綫J2節目《冇人性教育》言論大膽出位,加上樣靚身材正,獲得唔少宅男喜愛,不過近日佢卻不幸發生意外,導致破相!佢喺社交網上載片段交代事發經過,原來日前佢突然喺街上暈倒,面部90度直撞石屎地面,當時佢被救護車送入院,初時佢仲以為只係普通撞傷,後來才得知傷勢嚴重,眉心爆裂血肉模糊,鼻樑及下巴位置亦受傷,更被歸類為「緊急病人」,傷口足足滲血7個半小時才完成縫針。


隨後友人即安排佢到私家醫院向整容醫生求助修復面容,佢亦公開手術後嘅狀況,見其下巴、眉骨及鼻骨成功重整,不過臉上仍有兩道超過1cm長嘅疤痕,未知會否留疤。


黃紫恩受訪時指自己現於家中休息,傷口完全不痛,大讚醫生手勢好好,至於為何會在街上暈低?她說:「血氣唔好,可能嗰下血壓低,當日食唔夠嘢或者休息唔夠都會咁。」


由於傷口頗深,問她會否擔心破相?她說:「我對我嘅醫生有信心,佢係整形科嚟,同埋佢都叫我唔好諗咁多,真係有啲乜嘢,都可以利用醫美去修復。」紫恩指一星期後會覆診及拆線,預1個月左右復原,至於是否需要停工?她則表示:「唔需要,後日開工,監製好好人,話如果身體無恙可以返工,仲叫我唔好為咗靚而喺傷口上化妝,畀我黐膠布開工。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!