掃呢頁CODE去手機

2023年7月13日 星期四

張致恒:張致恒真再做老竇!雯雯認第4胎就出世 冇錢交租同書簿費點算? #張致恒 #雯雯

張致恒(Steven)的老婆區燕雯(雯雯)是除了湊仔,就最喜歡將家事與大家發享,因為不時暗示要離婚,所以被網民封為「離婚KOL」。雯雯昨日(11日)突 ...






張致恒(Steven)的老婆區燕雯(雯雯)是除了湊仔,就最喜歡將家事與大家發享,因為不時暗示要離婚,所以被網民封為「離婚KOL」。雯雯昨日(11日)突然暗示懷有第4胎,並宣布開設新社交帳號,認真反高潮。雯雯昨日發文表示:「既然上天再一次俾咁樣嘅安排我,我就應該好好計劃,靠自己去照顧好上天比嘅每一份禮物!」言猶在耳,原來雯雯對未來仍未有周詳計劃。


有網民私訊問她是否懷有第4胎,及交租情況,雯雯直認腹中胎兒快將出世,而上月的屋租是靠網民支付,未來一個月仍未有著落,更表示2個仔被校學追交書簿費,面臨被退學危機。有網民在討論區分享與雯雯短訊對話的截圖,被問到「業主依家點?」雯雯回覆:「上個月有社交網嘅網民幫咗我,我意思係今個月冇得交,再加上要還錢畀人,咁啱,依家又到左要交租嘅日期,同埋兩個嘅書簿費,我仲未畀到,學校問咗好多次係咪唔讀。」


另一張截圖,見網民勸她不要生第4個:「Btw我知道唔應該咁講,但係有冇諗過唔好生第4個?因為會再分薄咗3個仔嘅經濟。」雯雯再度回應:「我知道嘅時候,已經4個月,同埋因為本身身體狀況,要同唔要都會大出血,同埋依家都已經差唔多出世,租13,000,兩個仔書房費雜費,所有嘢加埋4,000。」看來挺着肚子的雯雯未能工作,盼有善心人伸出援手。


聲稱將會停用的舊社交網帳號,她今日(12日)又再有新Po,雯雯指好多人inbox問她可否follow @ugly_mama2.0,但她覺得不是太多人是真心關心,但亦相信有好多媽媽是鍾意她的三個小朋友和三隻狗仔,故決定改行會員制度,收費50港元。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!