掃呢頁CODE去手機

2023年7月2日 星期日

全民造星5| 王鋒與阿澤仍存芥蒂 Nathan曾考慮退賽 #杜汶澤 #阿澤

Taco訪問時解釋是因為未習慣氛圍,但會努力克服,務求決賽時有最好表現;而Nathan對自己發台瘟大感遺憾,並承諾唔會有下次。而對於女友早前輕生一事, ...






Taco 訪問時解釋是因為未習慣氛圍,但會努力克服,務求決賽時有最好表現;而Nathan對自己發台瘟大感遺憾,並承諾唔會有下次。而對於女友早前輕生一事,Nathan 亦有開腔回應:「心情好過之前,但私人嘢未ready同公眾分享,希望大家明白。(有無諗過退賽?)有,但好似逃避咗件事。我參加嘅目標都係希望自己歌聲俾人聽到,之前都有啲時間因為自我質疑所以想選賽,但我覺得要打敗以前嘅自己。」

王鋒負評不斷,他表示有留意所有評論,會當作是好好的一課。「會反省自己,因為我的而且確係做錯咗,我冇必要繼續狡辯,但我希望我以後會做好自己。」王鋒表示有一直向阿澤道歉與溝通,亦明白對方會有自己的情緒,亦非一定要願諒自己。「我會珍惜呢段友誼,希望有一日可以重修舊好。」而對於被標籤為親生仔,王鋒自覺是幸運,但亦可能是剪接上做成的觀感,而他相信製作組或ViuTV都是痛錫大家。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!