掃呢頁CODE去手機

2023年7月2日 星期日

別叫我賭神|周潤發願留港終老 鍾情廣東話夠寸嘴︰好有韻味 #別叫我賭神 #周潤發 #賭神

「Selfie變咗社會責任」近年在街上見到周潤發發哥,大家第一個反應就是走埋去Selfie,連當事人都覺得已變成一種社會責任。「香港人覺得周潤發鍾意同 ...






「Selfie變咗社會責任」

近年在街上見到周潤發發哥,大家第一個反應就是走埋去Selfie,連當事人都覺得已變成一種社會責任。「香港人覺得周潤發鍾意同人Selfie,見到發哥唔同自己Selfie好似冇乜面,變咗我好似有個社會責任。」唯一謝絕Selfie時間是跑緊步︰「我跑步計緊時,大家都明白嘅,會話︰『下次先吖!』」

這種貼地,這種親民,發哥覺得是源於由70年代電視台拍電視劇開始,到睇自己的電影,周潤發已經唔似一個明星。「會當係自己屋企人,都係好事。做演員都要從小市民身上吸收他們的人氣,因為將來會演到一些普通人角色,有了這種自然力量,吸收後就有機會演出來,好多時都是我偷他們的東西。」

專登揀5點幾去街市

除了跑山,最常撞到發哥的地方就是九龍城街市,而訪問中發哥更講出一個最大機會相遇的黃金時間。「我去九龍城街市買菜,會著對拖鞋好似街坊一樣,有時仲專登揀5點幾檔口開飯時去,我知道佢哋會用最好嘅食材煮嚟食,我就坐埋去一齊食,返到屋企仲慳番餐唔使食。」

「喺呢度終老不知幾好」

近年香港一股移民潮,不少人都選擇去到新天地定居,發哥到過不少地方工作,但說到底都是鍾情香港。周潤發︰「我唔鍾意坐飛機,唔去得遠,好多人遺忘了香港有好靚嘅景色,一放假就去第二度,飛東京次數好多,甚至買埋樓。佢哋唔嚮往新界的景色,但我好嚮往,我是南丫島長大,對於本土風情非常眷戀,唔想去第二度,喺呢度終老不知幾好。」

南丫島長大,香港是自己的屬地,要發哥推介香港最美的景色,他介紹大家行上麥理浩徑一二段睇下︰「你跑到上山,見到一邊大城市一邊大自然,靚到不得了,真係開心到不得了,香港景色太靚。」不過香港仲有一樣嘢令發哥不捨得走︰「廣東話是有種親切感,時下好多細路幼稚園開始就讀英文,唔識講廣東話,我覺得有點遺憾。廣東話好有韻味,好刁鑽好寸嘴。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!