掃呢頁CODE去手機

2023年7月2日 星期日

梁敏巧:「東張女神」梁敏巧驚爆被變態男性騷擾:不停叫我看下體大不大 #女神 #梁敏巧

台灣#MeToo風波持續壟罩演藝圈,依家仲蔓延到香港,《東張西望》主持梁敏巧今日(1日)於社交網發文,自爆細個被性騷擾嘅慘痛經歷,不過佢好快就將個Po ...






台灣#MeToo風波持續壟罩演藝圈,依家仲蔓延到香港,《東張西望》主持梁敏巧今日(1日)於社交網發文,自爆細個被性騷擾嘅慘痛經歷,不過佢好快就將個Post刪咗,但亦已被網民知道佢都係#MeToo受害者,佢憶述小二時遭大叔性騷擾往事,佢話到依家都仲猶有餘悸,有時發夢都仲會浮現番當時個情景出嚟呀!


佢發文講番當時情況:「走路回校途中一輛私家車停低,有位年約40的叔叔叫停我,他不停『打飛機』(即手淫)詳細對話都忘了,大概是不停叫我看他下體大不大,腫不腫,紅不紅,形狀是怎樣,問我喜不喜歡,想不想試吓摸,然後還叫我上車脫褲給他看我下面,叫我給他摸,我當然拒絕。」


由於當時佢只係得8、9歲左加,都唔係好清楚發生咩事,只係覺得對話好唔舒服,之後有返到去同爸爸講番件事:「爸爸反應很大,當時我也不明所以,但自從發生這件事之後,有時放空或者發夢,腦海也會突然浮現當時發生的碎片,然後感覺很不舒服。慢慢長大讀書看到男性下體了解甚麽是性騷擾性侵犯,才驚覺當時是發生甚麼事,直到現在有時放空或者發夢,腦海也會突然浮現當時發生的碎片。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!