掃呢頁CODE去手機

2023年7月27日 星期四

微辣阿晶遺言澄清冇搶Job 「搶Job羅生門」事主Doris被洗版鬧爆 #羅生門

阿晶於21年離開微辣,而22年1月,Doris就出Post叫品牌寄公關品不要寄錯地址,她說:「前經理人已經於2021年8月尾離開了微辣,往後的日子如果 ...






阿晶於21年離開微辣,而22年1月,Doris就出Post叫品牌寄公關品不要寄錯地址,她說:「前經理人已經於2021年8月尾離開了微辣,往後的日子如果有任何工作或需要寄件給我,請聯絡……」隨即寫下兩個微辣的電郵地址,其他微辣成員都有Share這個Post,而阿晶舊愛加蔥都在IG寫上同一段說話。

而由於阿晶又有在自己IG分享明顯是收錢宣傳的化妝品宣傳Post,有人就懷疑是否她「搶」了原屬Doris的公關品,「搶Job羅生門」因而展開,阿晶亦貼出多張與公關的對話力證自己清白,證明是公關主動邀請出Post和寄送產品等,否認搶Job。

阿晶曾貼上與公關的對話,證明是公關邀請自己出Post,變相否認搶Job。(IG@laochengi)


阿晶曾貼上與公關的對話,證明是公關邀請自己出Post,變相否認搶Job。(IG@laochengi)


此外,阿晶在TG群組曾貼出與Doris的對話,她向對方表示:「如果我真係有講過你嘅嘢要寄去我度,你po出嚟,但係依加呢隻死貓我唔會食,都希望你哋唔好再單單打打我,你有證據你就po出嚟。」Doris回覆:「第一句先話sorry宜家又話單單打打 我都唔知你邊一句先係真」晶說:「我係sorry我拎錯咗你嘅嘢 但係你哋咁樣屈我就唔得」Doris問:「我嘅嘢又點會寄去你屋企呢」等等。

其後有人留言指斥Doris,Doris回覆對方:「我……好似從來都冇講過搶Job。」原以為事件已經完結,不過到昨日(7月26日)阿晶的千字遺言中,其中一句提到:「最後在此澄清我從來沒有搶過任何人Job。」網友因而到Doris IG洗版留言,Doris現時正大肚,有網民問:「唔知而家身為媽媽嘅你,會點樣睇當初Jane落BB?」、「請問幾時可以還Jane一個清白?」、「當初帶頭欺凌Jane嘅你,對今日單新聞點睇?」、「人哋臨死前前都要澄清多次自己冇搶Job,但你就一句道歉都冇……」、「以後冇人同你搶Job了。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!