掃呢頁CODE去手機

2023年7月27日 星期四

鍾柔美(Yumi):拍新歌MV大細超?鍾柔美唔當姚焯菲對手 #Yumi #姚焯菲 #鍾柔美

聲夢小花鍾柔美(Yumi)最近推出第三首個人單曲《y2k還襯我麼?》,新歌貫徹之前的跳唱風格,但內容就漸趨成熟,她表示:「之前兩首歌係少女味,今次加入 ...






聲夢小花鍾柔美(Yumi)最近推出第三首個人單曲《y2k還襯我麼?》,新歌貫徹之前的跳唱風格,但內容就漸趨成熟,她表示:「之前兩首歌係少女味,今次加入自己想法,想表達出唔好隨波逐流同框死自己嘅意思。」她透露花了18小時拍攝MV,分別到了溜冰場、彩虹邨、九龍城及攝影棚取景,既要捱冷又要捱熱:「溜冰場好凍,當日係朝早7點拍,我係未瞓醒同未食早餐嘅狀態,所以有啲虛。中午去咗室外拍攝,當時超級熱,喺猛烈陽光下跳舞,真係差啲中暑。」她稱對今次的服裝非常滿意,又感謝排舞老師以及一班舞蹈員的辛勞。


提到Yumi跟同是After Class成員的姚焯菲(Chantel)同日出歌,但對方MV的點擊率大幅拋離她,Yumi自言不會介意:「有幾多點擊或者幾多個like對我嚟講只係一個數字,唔會因為多啲人睇佢,我就唔開心,可以拍到個咁好嘅MV,我已經好滿足,公司畀咗好多機會我,我好開心。」對於網民指Chantel的MV在日本取景,但Yumi則在本地拍攝,明顯資源分配不均,她笑言可能我想留在香港拍呢,並謂:「其實唔止我同佢,仲有好多聲夢歌手,公司都會有唔同計劃同安排畀我哋,冇得咁比較。」至於外界不時將After Class4位成員拿來比較,她認為毋須要比較,因大家各有強項,亦不會當對方是競爭對手,更不會羨慕別人的成果。Yumi稱雖然近年4人鮮有合體,但她強調大家友情不變,並認為無論是團隊還是個人發展也各有各好:「一齊會開心啲,自己一個就學識獨立,唔可以依賴別人。」


談到2年前推出首支個人單曲至今,Yumi自覺成長不少:「無論係家人或朋友都覺得我成熟咗,首先係個樣成熟咗,第二係會自己搞掂自己嘅嘢,同會諗得長遠啲,我已經會諗下年嘅自己係點。」擅長跳唱的Yumi最近獲網民封為「跳唱女神」,她大感開心,並承諾會繼續努力,她稱除了保持跳唱風格外,預告會有新鮮感給歌迷:「我下首新歌會係慢歌,內容成熟啲,同我嘅學業有關。」


雖然Yumi忙於幕前工作,但她自認是超級緊張學業,為兼顧工作及讀書,上學時每日只有四、五個小時睡眠時間,幸付出有回報,最近考獲全班第一名,不過她拒絕學霸這個稱號:「我唔承認,我隔離班仲有啲好勁嘅人,今次嘅成績對我嚟講只係鼓勵,唔代表出面都係第一。」問到明年要考DSE的她是否會減少幕前工作?她坦言:「我諗公司都明,我有同公司講學業為主,新學期佢哋會就我時間,唔會安排太密嘅工作畀我。(要閉關﹖)都要。」講到升學,她表示因想在港發展演藝事業,故未有想過到外地升學,大學科目心儀工商管理,問到為何不選讀跟演藝相關的科目?她解釋:「我係將做藝人同讀書分開,做呢行係興趣,讀書同將來工作係第二條路。我唔知藝人呢條路可以去到幾遠,亦唔知幾年後嘅自己係點,所以最緊要係讀書。」


髮型:Hugo Poon@Private i salon
場地:Harlan’s



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!