掃呢頁CODE去手機

2023年8月8日 星期二

陳豪:與胡定欣身體接觸睇到監製心如鹿撞 陳豪:兒童不宜! #胡定欣 #陳豪

藝人陳豪、胡定欣、張曦雯、蕭正楠、郭柏妍及曹永廉等,今日(7日)為無綫熱播劇《破毒強人》宣傳,吸引大批途人圍觀。玩遊戲時眾演員跟跳舞師即場學舞,而郭柏 ...






藝人陳豪、胡定欣、張曦雯、蕭正楠、郭柏妍及曹永廉等,今日(7日)為無綫熱播劇《破毒強人》宣傳,吸引大批途人圍觀。玩遊戲時眾演員跟跳舞師即場學舞,而郭柏妍與張曦雯輕鬆做一字馬,柔軟度令全場嘩然。席間監製羅永賢帶頭公布收視,《破》劇首周錄得7天跨平台總收視達21.4點,成績不俗。


身為主角的陳豪與胡定欣受訪,談到收視時陳豪表示:「好好,坦白講我好欣賞呢啲戲種,呢種故事耐人尋味兼追看性高,我自己就係咁追嚟睇。(太太陳茵媺有冇睇?)佢仲喺加拿大,下星期先返。」定欣則說:「我覺得收視好梗係開心,由內地平台播出,到依家香港觀眾睇到,反應同評判以及投入程度,都令我哋好鼓舞,睇觀眾嘅反應最開心。」


陳豪自創「聲沙」演繹角色,他說:「演員成日都想衝破某啲嘢,好似我哋日拍夜拍角色多到數唔盡,有啲角色仲要好類同,想畀觀眾新鮮感就要絞盡腦汁,所以今次都大膽啲,喺聲線作出調校,起初我唔知觀眾接唔接受嘅,但最起碼演員要盡自己責任。(奸到咁唔驚畀觀眾鬧?)我演反派出身㗎,改邪歸正唔係好耐啫。」定欣接口:「觀眾依家想睇你壞得過癮。」


今次二人感情線相當吸睛,定欣對陳豪的感情複雜,陳豪搞笑讚對方「識貨」。問到二人有否激情演出時,定欣笑說:「我對佢鍾意嘅程度係要追看嘅,咁我哋有身體接觸嘅,但得一場,要好好珍惜咁去睇,監製話睇到佢心如鹿撞。(大膽?)睇你點睇啦。」陳豪即接口:「梳化呀,滿唔滿足到你哋(記者)?有冇畫面?(老婆睇唔睇得?)兒童不宜,好彩我啲小朋友唔睇電視啫。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!