掃呢頁CODE去手機

2023年9月9日 星期六

何雁詩:黑雨︱何雁詩屋企慘變水上樂園浸足一晚 自嘲:我似灰姑娘? #何雁詩

受黑色暴雨影響下,本港多區出現嚴重水浸及交通癱瘓等情況,而受極端情況影響,唔少藝人都喺社交網大吐苦水,並晒出多張屋企變成「水上樂園」嘅慘況。藝人何雁詩 ...






受黑色暴雨影響下,本港多區出現嚴重水浸及交通癱瘓等情況,而受極端情況影響,唔少藝人都喺社交網大吐苦水,並晒出多張屋企變成「水上樂園」嘅慘況。


藝人何雁詩今日(8日)喺社交網晒出一段災情影片,並自嘲道:「我看起來像灰姑娘嗎?」原來受暴雨影響,何雁詩屋企嘅後樓梯已經變晒做「水上樂園」,大量雨水從天台流進大廈後樓梯,並再倒灌入佢屋企客廳,搞到佢要連夜拖地兼用毛巾抺咗成晚,而面對嚴重災情嘅何雁詩,亦不忘搞笑自娛繼續喺社交網分享道:「請鄰居上天台通渠喔,愛你。」


另外,樣貌甜美嘅前「東張女神」林泳淘,亦同樣受到暴雨影響,只見林泳淘老公林卓立先喺社交網晒出段暴雨影片道:「仲大水過支花灑。」點知隨着雨勢增長,夫婦2人亦逼於無奈冒雨救車,而救完車嘅林泳淘亦喺社交網更新災情,只見水位竟然高到小腿位置,望落都牙煙呀!


而正當大家都飽受暴雨困擾無覺好瞓之際,尋晚(7日)喺尖沙咀出席慈善晚宴嘅白雲,亦難逃濕身命運,只見原本悉心打扮穿上露腰短裙襯高踭鞋嘅佢,最後都要喺條街到除鞋赤腳行,認真係打卡重要過安全啵。對此,白雲亦喺社交網寫道:「在香港快20年,未試過大雨到我們只能赤腳走,謝謝我2位好閨蜜,陪我大雨中趟水到地鐵站。中途我們下了地鐵,打車1小時都沒有,我們才知道很多小巴、的士甚麼的都被水浸了停滯不前,好在跑去搭尾班地鐵,上地鐵再走15分鐘才到家,更好在這麼巧閨蜜在我家留宿2晚,沒有讓我一個人面對所有。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!