掃呢頁CODE去手機

2023年9月9日 星期六

陳自瑤:搭檔「口紅一哥」 陳自瑤進軍內地自稱降呢做新人 #陳自瑤

無綫藝人陳自瑤(YoYo)成為帶貨女郎,更成功做到內地,繼「吸金女王」陳敏之後,日前YoYo亦應內地節目《中國新主播》的邀請,到杭州擔任總決賽評判,同 ...






無綫藝人陳自瑤(YoYo)成為帶貨女郎,更成功做到內地,繼「吸金女王」陳敏之後,日前YoYo亦應內地節目《中國新主播》的邀請,到杭州擔任總決賽評判,同場更有內地藝人林更新、張大大及內地超級網紅「口紅一哥」李佳琦。YoYo都有於社交平台留言:「在這個晚上,我看到幾位導師們的專業,我看到每位參賽者的熱血與拚搏,我還看到了自己的不足,再一次提醒我要努力提升與進步,此行令我獲益良多。」


她接受東網獨家訪問時坦言今次是自己第一次參與內地綜藝節目,有機會和4位重量級的導師們一起任評判,感到開心又榮幸:「雖然我演戲好多年,但喺直播行業呢個範疇,我只係一個新人,我都係今年先開始做,好多嘢都需要學習嘅!大會今次譤請我做評判,我非常之開心、榮幸,我知道李佳琦都係之一,佢係直播界一哥,同佢哋一齊做評判係超級興奮,亦都好緊張,期間有個小插曲,喺我化妝嘅時候,突然間有人開門,一開門竟然就係李佳琦老師,佢親自入嚟送禮物畀我,我真係好驚喜,好開心。」


YoYo被問到擔任主播評判會有甚麼準則,她謂:「佢哋一共有11位參賽者進入總決賽,而且佢哋係由全國挑選出嚟,一啲都唔簡單,所以最後11位已經好強勁,其實我自己都係一個新人,論資格我真係無資格評論佢哋,我都係喺度學習中。我見到每一個參賽者都係好犀利,佢哋嘅口才、應變能力、銷售能力都好快好叻,當晚我評論佢哋時,有一句說話係佢哋除咗係一個參賽者外,仲係一個藝人,我見到佢哋有唱歌、演戲,仲係好唔錯,我喺現場真係好驚喜,所以其實小妹都係學嘢。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!