掃呢頁CODE去手機

2023年9月8日 星期五

鄭艷麗:「最美艷星」鄭艷麗身體轉差:我唔知可以撐得幾耐! #鄭艷麗

90年代「最美艷星」鄭艷麗90年代息影多年,於2020年6月自爆患上厭食症嘅佢,體重一度跌至得90幾磅,更被送往深切治療部留醫。近年佢嘅健康情況反覆, ...






90年代「最美艷星」鄭艷麗90年代息影多年,於2020年6月自爆患上厭食症嘅佢,體重一度跌至得90幾磅,更被送往深切治療部留醫。近年佢嘅健康情況反覆,所以無法正常上班,好在佢早前一間肯體諒佢嘅公司,令佢可以重新得到工作!


不過好景不常,佢尋日(7日)喺於社交網發文,透露自己身體轉差,係近月身體最差嘅一次,好少時間可以返到工:「多數日子都係喺屋企同埋醫院道過,好想過番啲正常嘅日子,啱啱嘅星期日又到過咗死去活來嘅一天,媽媽喺越南返咗嚟,星期一開始就比我食咗隻新嘅唔知咩藥,味道好似木頭一樣好難食,之後就發覺隻腳出現咗乳霜,我希望真係可以幫助到我因為日日都要咁痛苦地渡過,我唔知我可以撐得幾耐…… 大家身邊健康。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!