掃呢頁CODE去手機

2023年9月20日 星期三

JPEX|多名藝人為平台拍片捲風波 梁思浩:好彩我自己個人好小心 #JPEX #梁思浩

梁思浩今日(20/9)現身將軍澳電視城古裝街,為無綫綜藝節目《通靈之王2》宣傳造勢活動。對於虛擬貨幣平台「JPEX」擬涉及詐騙一案,警方拘捕8人,當中 ...




梁思浩今日(20/9)現身將軍澳電視城古裝街,為無綫綜藝節目《通靈之王2》宣傳造勢活動。對於虛擬貨幣平台「JPEX」擬涉及詐騙一案,警方拘捕8人,當中包括兩名網紅林作同陳怡,涉款約12億港元,事件引起全城關注。

梁思浩接受《香港01》訪問時表示:「其實之前有一啲嘅虛擬貨幣平台搵過我合作幫佢哋拍嘢,但我就同經理人講,我唔係好知佢哋公司做咩,於是對方就不停咁解釋畀我聽,唔知係咪我蠢,佢點講我都唔係好明佢哋背後嘅業務係做啲乜,加上本身我連財務公司搵我拍廣告我都唔拍嘅原因,我就同佢哋講,我有自己嘅紅線,所以拒絕咗佢哋。好彩我自己個人好小心,同埋我經理人都好小心,其實只要你細心睇吓,喺國內同香港都好,好多時都會借助我哋啲藝人,去宣傳一啲未必合法嘅事。(你警惕性都好強!)就好似《通靈之王》咁,識我嘅人都知我係想件事好,多過想賺錢嘅人嚟。(本身有有投資虛擬貨幣?)我係冇。因為我唔識嘅嘢我係唔會去掂囉。就好似黃金咁,我係要實實在在摸到嗰樣嘢,我先會買。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!