掃呢頁CODE去手機

2023年9月20日 星期三

樂宜(前名:洛兒):為戲遭狂摑30多巴 樂宜瞓身演出卻被刪除 #樂宜 #洛兒

近日,樂宜喺社交網上傳一段《女子監獄》嘅影片,並表示自己喺電影中被袁嘉敏和陳嘉莉狂摑30多巴及拳打腳踢嘅戲份被刪,大表可惜,佢話自己知道內地版刪剪了這 ...






近日,樂宜喺社交網上傳一段《女子監獄》嘅影片,並表示自己喺電影中被袁嘉敏和陳嘉莉狂摑30多巴及拳打腳踢嘅戲份被刪,大表可惜,佢話自己知道內地版刪剪了這幕,但就估唔到香港版都有刪剪。回憶當時情況,佢就話:「初時武指同袁嘉敏和陳嘉莉綵排先,原本係用拳頭打臉,後來改為掌摑,但假打出來效果唔夠真,就叫我不如忍一吓,真打。」袁嘉敏和陳嘉莉初初都不敢太用力,結果沒有達到效果,NG了很多次。


當時佢嘅臉和背都有遭捱打,其他在場遠觀嘅演員事後亦表示離遠都聽到打鬥聲:「佢哋話好遠都聽到拍拍聲,我的假髮都被打到飛脫,打完塊面又紅又瘀,背脊畀人打咗好多拳。」被問到有冇喊,佢表示:「在場工作人員都驚我會喊,但我冇。不過拍完要睇骨醫,傷咗肌肉和筋。依家諗番起,我係8月拍完,9月去驗眼時,發現有一邊視網膜脫落了一半,唔知關唔關事。」問到事後袁嘉敏和陳嘉莉有否向佢道歉太重手,佢只提及陳嘉莉有向她講唔好意思。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!