掃呢頁CODE去手機

2023年10月19日 星期四

全智賢:透視誘惑︱全智賢亮相香港活動快閃7分鐘 真性情捽鼻任影唔嬲 #全智賢

韓國女星全智賢今晚(18日)現身中環出席某時裝品牌活動,將於月尾便42歲兼育有兩子的她,穿上紫黑色雪紡透視裙亮相,打扮優雅,甫出場即成為全場焦點。相隔 ...






韓國女星全智賢今晚(18日)現身中環出席某時裝品牌活動,將於月尾便42歲兼育有兩子的她,穿上紫黑色雪紡透視裙亮相,打扮優雅,甫出場即成為全場焦點。


相隔6年再來港出席活動的全智賢,與周汶錡、馮德倫及台灣男藝人吳慷仁等出席活動,全智賢於晚上7時許到場,她經過影相區時大方企定定,大批粉絲一早在場守候,並用韓文高叫偶像名字,全智賢影相時有一下捽鼻的小動作,但就任影唔嬲,而且不時向在場人士揮手,最後她點一點頭才進入會場,她由出場到完成參觀限定店,僅逗留了約7分鐘,但就十分親民全無架子。


身穿線衫透黑Bra的周汶錡,透露有看過全智賢主演的劇集《來自星星的你》,她表示:「好啱我睇,因為戲入面有好多靚衫,佢都係有型媽咪。(場內交流育兒心得?)我啲仔都大個晒,不過都期待見佢。」周汶錡被問到一身性感打扮可有給老公過目?她笑言:「我個仔就過咗目,仲話『Amazing』,個仔覺得對鞋好得意,因為有條尾巴。」周汶錡又透露8歲和6歲的兒子都喜歡時裝,而細兒子對時裝特別有要求,年紀輕輕已經會揀衫着,她說:「佢好似我細個,唔會阿媽話着咩就着,所以望住佢好有童年回憶,佢係有品味嘅。有次佢去同學生日會,揀衫要全套紅色,但着出嚟又好可愛。(你啲靚衫囝囝無得繼承?)啲波鞋會留畀大仔。」


至於憑電影《富都青年》入圍金馬獎最佳男主角的吳慷仁,透露會來港四日,並順道宣傳12月上映的《富都青年》及另一套電影《但願人長久》,對於可有信心奪金馬獎影帝?吳慷仁表示:「唔緊張,心情好踏實,我好鍾意電影,拍呢部戲時好辛苦,瘦晒同黑咗,不過其他演員同李心潔都幫我好多,好佩服心潔,佢好鍾意電影,又好似一個老師咁,傳承咗電影畀我。(覺得自己嬴面高?)如果真係攞到,一定返香港多謝你哋。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!