掃呢頁CODE去手機

2023年10月19日 星期四

陳奕迅因患感冒澳門演唱會需延期 特登發文同歌迷say sorry #陳奕迅

陳奕迅(Eason)因為身體不適,所以宣布將《FEARANDDREAMS世界巡迴演唱會-澳門站》的20日至22日3場場次延期。主辦單位指Eason日前 ...




陳奕迅(Eason)因為身體不適,所以宣布將《FEAR AND DREAMS世界巡迴演唱會-澳門站》的20日至22日3場場次延期。主辦單位指Eason日前(16日)完成演唱會後開始感到身體不適,出現感冒徵狀,而醫生亦建議他休息,所以他只好忍痛把最近3日的場次延期。

Eason亦親自在社交平台發文向歌迷道歉:「非常之抱歉要令到澳門站10月20、21、22號嘅觀眾朋友們失望……身體唔舒服,暫時冇辦法同大家見面。延期亦都麻煩到好多朋友,真係好對唔住,Please accept my warmest apologies.」

Eason說自己去看完醫生後表示因為他的身體狀況未能把最好的一面帶給大家:「目前我嘅症狀唔能夠讓我將最好嘅帶俾大家,無奈之下我決定聽從醫生嘅建議休息幾日。希望大家可以『等』我, 我好快就返嚟㗎喇~」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!