掃呢頁CODE去手機

2023年10月3日 星期二

專訪|炎明熹被指走後門入大學未感委屈:就算我解釋大家都唔明 #炎明熹

不擅辭令無意為自己平反:佢哋覺得係咁就咁啦好像還是第一次這麼跟Gigi坐下來慢慢傾偈,本來就從平時的活動訪問中知道她說話很慢,心想:「可能是怕說錯話吧 ...




不擅辭令無意為自己平反:佢哋覺得係咁就咁啦

好像還是第一次這麼跟Gigi坐下來慢慢傾偈,本來就從平時的活動訪問中知道她說話很慢,心想:「可能是怕說錯話吧?」後來發現她就連跟工作人員叫外賣、閒談也是如此,Gigi說自己確實不擅辭令,「可能我個腦已經諗好咗要講咩,但係好難去排序或者清晰地講我想表達嘅嘢,比較困難,而家好似進步咗!」

這類人十分蝕底,就如早前有網民批評她因名氣就獲理工大學以《學校推薦直接取錄計劃》錄取是很不公平,她也沒多說什麼,記者問有沒有感到委屈或想為自己平反、解釋什麼,她說:「我覺得可能就算我平反,大家都唔係幾明我講乜嘢 ,所以我覺得冇所謂。」之後她思考了良久,再說:「同埋例如運動員佢哋都係……我係以學業成績以外嘅另一種方式去入大學,就此而已,我都冇乜話唔開心或者點樣,如果佢哋覺得係咁樣就咁樣啦。」

體內有三個人格打晒架 長期自我批評

這些討論好像避不了,畢竟她就是一個16歲已活在鎂光燈下的孩子,甚或乎是全港最常見報的DSE考生,港聞、娛樂版都上過了,Gigi亦承認失去了一些學生應有的空間,「但係我諗呢一條路就係想我咁樣行,我一開頭都冇諗過會咁樣行,估唔到我有一日竟然做咗歌手。歌手係我嘅職業,我只不過係比入大學之後先做嘢嘅人快咗少少啫,但係大家都各自有自己嘅工作。」沒錯,同學仔當然都會打工,但做半工讀藝人的煩惱,似乎不會太多人有共鳴,幸好Gigi身邊同學、家人、朋友,其實已很盡力去諒解自己,讓她自覺幸運。

才18歲而已,好像已擁有不少成就、名氣,但大家都見過不少「一朝得志」的人,很容易就會「語無倫次」,問起Gigi如何提醒自己不要成為這樣的人,她竟答了一個頗為出人意表的答案:「我成日都覺得體內有兩個人格,一個係好好嘅人,一個係好衰好衰嘅人,通常好衰好衰嘅人可能會話:『我真係好勁呀!我真係好勁啊!』但係好好嘅人就會話:『你唔好咁樣!你唔好咁樣!』我經常會再有另一個人格喺度係咁踩自己:『你都唔係做得幾好啫。』會幫助我變咗唔係一種過於自信嘅性格,經常覺得自己做得唔好,想再做好啲,唔會覺得自己好勁好巴閉。」

愛時裝卻極懶襯衫 一套衫著幾日

Gigi對時裝的喜愛始於中三,她雖然從小愛畫畫,但自言只是當興趣,冇受過什麼訓練,到中三要模擬揀科她還是糊裡糊塗,只知自己想讀文科而已,到當時揀了「科技與生活(服裝、成衣與紡織)」 這一科,才認清式日後想往這個方向升學。一講到時裝學系,自不然聯想到襯衫自成一格、有著強烈個人風格的潮人們,Gigi卻馬上搖頭表示對襯衫懶到不得了,「通常我出街會覺得休閒、舒服、簡單為主,邊一件衫方便就擸邊件。」她有時甚至一套衫著幾日,講完即馬上澄清自己會即晚洗衫,第二日再著同一套衫,又常常戴帽,Gigi說:「我同學話,你呢頂帽帶咗幾百萬次,大家都知道係你啦,我話:『吓?係㗎咩?』」

若Gigi沒有入行做歌手,很可能會往時裝界或藝術界別發展,更透露小時候想過做漫畫家,無奈太討厭被追稿的感覺,於是又想過去做花店、寵物店、咖啡店或雪糕店店員,笑言:「但我最尾竟然做歌手。」以往家人見Gigi成績處於中游狀態,都很擔心她未來的發展方向,見她喜歡唱歌便送她去學唱歌、鼓勵她多參加比賽,至少有一技之長。到現時入到大學、做到歌手,家人想必放心了吧?Gigi謂:「放心晒,佢哋都估唔到我會讀到大學!」

應該做唔齊大學五件事 自爆已入天文學會

有云大學生必做「大學五件事」,讀書、返兼職、住宿舍、上莊、拍拖,Gigi原來未聞言過,但聽完記者所講,她亦有所期待。讀書,必做,就此不談;返兼職,Gigi一早做緊;不過住宿舍,她就坦言成數較微,始終自己多表演衫褲、很佔空間,不想影響到室友;而上莊反而比較有機會,她透露早前返大學拿學生證,已獲師姐招攬入天文學會,而Gigi對天文也有少許興趣,想想確實有跡可尋,畢竟她那舉行在即的《炎明熹Gi-FORCE演唱會》都以星球等等為主題啊。最後當然要講講拍拖,至今仍是「A0」的Gigi說自己比以前少了幻想,隨緣就好,至於喜歡哪類型的男孩子,她表示:「冇乜規定,我可能無啦啦就會愛上一個人,但係前提係對方係一個好人先!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!