掃呢頁CODE去手機

2023年11月26日 星期日

馬國明:怕老婆會發達!馬國明自爆甘為湯洛雯洗碗 #湯洛雯 #馬國明

準人夫馬國明今日(26日)單拖出席商場活動,但不時冧爆提起未婚妻湯洛雯(靚湯),除透露靚湯最想睇北極光外,玩遊戲摸到百潔布時,他自爆:「我喺屋企負責洗 ...






準人夫馬國明今日(26日)單拖出席商場活動,但不時冧爆提起未婚妻湯洛雯(靚湯),除透露靚湯最想睇北極光外,玩遊戲摸到百潔布時,他自爆:「我喺屋企負責洗碗,哎吔,爆咗出嚟添!」


之後有粉絲戴住靚湯面具現身,被大會抽結婚水,他不但不介意,還望住偽女友說:「乜你嚟咗嘅?」司儀問:「有咩同靚湯講?」馬國明說:「你好靚!」之後和「靚湯」齊做心心手勢,sweet爆全場。


他接受訪問時指靚湯本來陪行,曾打算做司機送他到商場,不過得知大會安排車位給他泊車才縮沙。問到是否想和靚湯齊出席活動,他恨到出口謂:「想!之前做過一次金飾活動,希望之後可以一齊做多啲活動,商演同拍廣告!(想夫妻檔搵錢?)梗係啦,等錢使,結婚開支好大,好多嘢都要計錢。不過係開心錢,唔好慳,各方面如酒店都貴,會請6至70位雙方嘅賓客,(你全包賓客使錢?)呢啲唔好講啦,唔知幾多錢,盤數係靚湯度。」


問婚期是聖誕前或聖誕後,他口密表示要問靚湯,因已被禁嘴,問是否怕老婆,他則說:「係尊重,不過可以講係我會跳舞,呢個係人生最驚,因為差到嚇死人,佢跳得好好,我覺得係玩新郎囉,我會搵老師學,跟住自己再練,不過就算跳得差,佢都會嫁畀我。」他又透露拍完再拍幾日新劇《飛常日誌》,緊接為《新聞女王》宣傳後就離港結婚,雖然有部分宣傳活動暫未能參與,但相信只是離開幾日,對團隊影響不大。


他又談及他在新劇《新聞女王》中,被網友指其氣場完輸給佘詩曼,他覺得有此劇評就是劇集成功,他謂:「咁阿佘嘅氣場一向勁,同埋個劇叫《新聞女王》,佢氣場勁先啱,其實我同鄧智堅好似太監咁,香港同內地收視都高,所以阿佘冇得輸,不過好似踢波咁,場場都7比0,6比0,或者最尾畀我偷到雞入到波啦。」問到他和何依婷的後樓梯激咀戲出街後,靚湯可有呷醋,他則說:「佢冇嘢喎,其實阿佘同譚俊彥,何廣沛嗰啲咪仲激。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!