掃呢頁CODE去手機

2023年11月26日 星期日

譚偉權:離巢趙希洛食閉門羮 譚偉權親解無情因由 #譚偉權 #趙希洛

第二度離巢無綫的「Gary哥哥」譚偉權決心外向闖後,於本月底舉行音樂劇分享會變身講師,公開音樂劇的表演密碼及音樂劇演員的成長與心法,他謂:「今次呢個分 ...






第二度離巢無綫的「Gary哥哥」譚偉權決心外向闖後,於本月底舉行音樂劇分享會變身講師,公開音樂劇的表演密碼及音樂劇演員的成長與心法,他謂:「今次呢個分享會係我從演以來第一次舉辦,我會分享我呢30幾年嚟音樂劇生涯嘅點滴,亦會現場唱歌示範,亦都會播放一啲以前嘅珍貴片段及相片。」


Gary在無綫拍劇期間,和不少演員惺惺相惜,其中包括已離開無綫的趙希洛,更被她一份支持而感動,他說:「趙希洛佢好好呀,之前應承咗話嚟支持我睇我嘅分享會,點知嚟咗之後發現滿咗座,所以佢就企喺門口聽我講,我好感動同好多謝佢嘅支持。原來佢同我講佢自己一直都好鍾意音樂劇,佢仲話如果有時間就會再嚟我嘅分享會,咁我亦都希望將來有機會可以同佢合作」


雖然離開無綫,但Gary仍心繫前娘家,感激無綫監製王心慰(Amy)的賞識,他說:「Amy姐都同我講,第日有機會都會叫我返去開劇,我哋都係保持良好關係嘅,同陳家樂、陳曉華、阮浩棕及譚凱琪等合作嘅《異空感應》,係我最後一個無綫劇,劇中嘅角色好有發揮。」他亦關心前同事的近況,指聽聞無綫近期較少開劇,不少同事要放假休息。問到可有跟其他電視台傾合作,他則說早前和HOY TV完成一個project,未來希望工作機會愈多愈好。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!