掃呢頁CODE去手機

2023年11月26日 星期日

「DJ女神」樂宜同拍拖6年男友分手 唔靠男人養:冇錢所以出嚟做 #女神 #樂宜 #洛兒

「DJ女神」樂宜分手樂宜(Lokyii)接受《香港01》訪問時,表示和男友已分手兩個多月,她說:「點解分手?工作同目標不一致囉。我之前都同你講過,佢唔 ...






「DJ女神」樂宜分手

樂宜(Lokyii)接受《香港01》訪問時,表示和男友已分手兩個多月,她說:「點解分手?工作同目標不一致囉。我之前都同你講過,佢唔鍾意我太性感,唔鍾意俾人叫狂野DJ,但係我又鍾意做DJ嘛。」

前男友唔鍾意樂宜性感

她直言,兩人感情上的缺口並不是一朝一夕,而是日積月累的。她續說:「佢唔鍾意我性感嘛,所以舊年先去做美容,最後生意就拆咗夥。舊年DJ騷都少咗好多,大騷都只係接咗幾場。今年要搵返多啲嘢做,冇錢所以出嚟做。」

唔靠男人養

談到收入,記者表示網民一直都在討論區笑她靠男朋友養,她就說:「我都有睇連登,都慣啦。搵錢一定係佢多啲,但係都唔關我事,我一路都係自己養自己,我同屋企人住,三萬蚊租我要出一大半㗎。」那和前男友食飯,出門旅行的開支呢?她透露:「食飯就一時時啦,一時係佢畀一時我畀,一人一餐咁。旅行就係佢出機票、酒店,不過買嘢都係我自己畀,講真又唔係去得好多次。Staycation嗰啲有sponsor㗎嘛。」她坦言明白網民的想法,會感到無奈但已經習慣了,也控制不到他人想法,唯一可以做的就只是努力做好DJ工作。

樂宜:我應該見識多啲!

樂宜透露,與前男友拍拖6年多實在是一段不短的時間。她說:「佢畀我嘅都係冇用嘢,公仔都有啲。你問點處理?我唔會掉嘅,公仔冇罪㗎!10年入面我都只係拍咗兩次拖,唉,我老啦,浪費咗10年青春,就咁過女仔最靚嗰10年,我應該見識多啲!」

唔鍾意男友「太長氣」

問到和前男友分手的原因,她直言不喜歡他太「長」。她說:「我唔鍾意佢太長氣,同埋固執。我之前咪講過佢唔鍾意我太性感,唔鍾意我打碟,會成日『吟沉』。分咗手都冇乜特別,都冇鬧交,我哋都會間唔鐘傾偈,不過都係傾隻貓。」她表示,兩人拍拖時一起養了一隻貓。她續說:「而家隻貓喺佢度,會掛住佢(貓)㗎!不過我屋企都有幾隻。」最後,她笑言兩段感情都有一個共通點,說道:「我次次分手都係留低隻貓,之前劉偉健又係咁。」

樂宜以性感形象示人,不過前男友就唔多鍾意。(IG@lok_lokyii)


樂宜以性感形象示人,不過前男友就唔多鍾意。(IG@lok_lokyii)


樂宜以性感形象示人,不過前男友就唔多鍾意。(IG@lok_lokyii)


樂宜以性感形象示人,不過前男友就唔多鍾意。(IG@lok_lokyii)


樂宜經常share泳衣相。(IG@lok_lokyii)


樂宜經常share泳衣相。(IG@lok_lokyii)


樂宜經常share泳衣相。(IG@lok_lokyii)


樂宜(IG@lok_lokyii)


樂宜(IG@lok_lokyii)


樂宜(IG@lok_lokyii)


樂宜(IG@lok_lokyii)


樂宜(IG@lok_lokyii)


樂宜上《戀講嘢》節目。(IG@lok_lokyii)


樂宜上《戀講嘢》節目。(IG@lok_lokyii)


樂宜上《戀講嘢》節目。(IG@lok_lokyii)


樂宜上載了不少性感泳衣照。(IG@lok_lokyii)


她更說:「10套好少咋嘛,相片存貨多。」(IG@lok_lokyii)


樂宜經常在社交平台大方曬性感照派福利。(IG@lok_lokyii)


早前她與男友到泰國旅行,在酒店的露台泳池影了不少靚相。(IG@lok_lokyii)


樂宜帶咗10套泳衣去泰國。(IG@lok_lokyii)


(IG/@lok_lokyii)


(IG/@lok_lokyii)


(IG/@lok_lokyii)


(IG/@lok_lokyii)


樂宜毫不吝嗇分享好身材。(IG:@lok_lokyii)


樂宜毫不吝嗇分享好身材。(IG:@lok_lokyii)


【11. 樂宜】 (lok_lokyii@IG)


牛仔短褲配高衩泳衣。(IG@lok_lokyii)


樂宜閒時就喺池邊曬太陽。(IG:@lok_lokyii)


樂宜男友3000呎大屋有私人泳池。(IG:@lok_lokyii)


洛兒Lokyii好火辣。(IG@lok_lokyii)


樂宜一連上載了數張到布吉旅行時拍下的靚相。(IG/ @lok_lokyii)


樂宜男友喺玩具房掛上女友相片。(IG:@lok_lokyii)


DJ樂宜。(IG@lok_lokyii)


DJ樂宜。(IG@lok_lokyii)


DJ樂宜。(IG@lok_lokyii)


DJ樂宜。(IG@lok_lokyii)


DJ樂宜。(IG@lok_lokyii)


DJ樂宜。(IG@lok_lokyii)


DJ樂宜。(IG@lok_lokyii)


DJ樂宜。(IG@lok_lokyii)


樂宜臀部紋身好搶眼。(IG/@lok_lokyii)


樂宜抓緊「夏天的尾巴」在沙灘大騷水着。(IG/@lok_lokyii)


樂宜抓緊「夏天的尾巴」在沙灘大騷水着。(IG/@lok_lokyii)


樂宜身材出眾。(IG/@lok_lokyii)


樂宜身材出眾。(IG/@lok_lokyii)


樂宜身材出眾。(IG/@lok_lokyii)


樂宜新相暴瘦了不少。(樂宜IG)


樂宜新相暴瘦了不少。(樂宜IG)


樂宜好性感。(樂宜IG)


樂宜好性感。(樂宜IG)


樂宜好性感。(樂宜IG)


樂宜身材超好。(樂宜IG)


樂宜身材超好。(樂宜IG)


完美Body。(Instagram@lok_lokyii)


樂宜寒冬照着小背心。(IG@lok_lokyii)


樂宜寒冬照着小背心。(IG@lok_lokyii)


樂宜寒冬照着小背心。(IG@lok_lokyii)


好靚!(IG@lok_lokyii)


性感女神。(IG@lok_lokyii)


運動裝。(IG@lok_lokyii)


運動裝。(IG@lok_lokyii)


運動裝。(IG@lok_lokyii)


運動裝。(IG@lok_lokyii)


又着泳衣。(IG@lok_lokyii)


又着泳衣。(IG@lok_lokyii)


又着泳衣。(IG@lok_lokyii)


又着泳衣。(IG@lok_lokyii)


自拍。(IG@lok_lokyii)


勁Fit!(Instagram@lok_lokyii)


樂宜牛仔look!(IG@lok_lokyii)


樂宜牛仔look!(IG@lok_lokyii)


樂宜毫不吝嗇分享好身材。(IG:@lok_lokyii)


樂宜精心打扮為男友慶祝生日。(IG:@lok_lokyii)


樂宜身材豐滿。(IG:@lok_lokyii)


樂宜男友影的靚相。(IG:@lok_lokyii)


樂宜男友影的靚相。(樂宜ig)


樂宜男友影的靚相。(IG:@lok_lokyii)


樂宜男友影的靚相。(樂宜ig)


樂宜被指上圍縮水。(樂宜ig)


樂宜被指上圍縮水。(樂宜ig)


樂宜被指上圍縮水。(樂宜ig)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!