掃呢頁CODE去手機

2023年11月23日 星期四

佘詩曼:李施嬅佘詩曼掀「心妍CP熱」 網民力推膺雙視后 #佘詩曼 #李施嬅 #李詩韻 #視后

無綫台慶劇《新聞女王》除了佘詩曼飾演的女主角「文慧心」演出大獲好評外,不畏強權的「張家妍」的李施嬅亦獲封為「矚目女二」,網民力推阿佘與施嬅榮膺「雙視后 ...






無綫台慶劇《新聞女王》除了佘詩曼飾演的女主角「文慧心」演出大獲好評外,不畏強權的「張家妍」的李施嬅亦獲封為「矚目女二」,網民力推阿佘與施嬅榮膺「雙視后」,內地更掀起兩人的「心妍CP熱」,網民笑言每日煲劇最期待的畫面,就是她們鬥氣及鬥戲,對壘畫面,令人想起無綫經典劇《宮心計》楊茜堯對阿佘的名場面,劇集在內地播出後掀起「煲港劇」熱潮,「新聞女王 文慧心別罵了」更登上熱搜榜首。


雖然施嬅刻中正直,但因過分執着追求真相也出現黑暗面,網民期待她像《金枝慾孽》中黑化。繼《公主嫁到》後相隔 13年再與阿佘合作,施嬅激讚阿佘EQ高:「劇本好多時係之前一、兩日先有,阿佘係好專業但又識得放鬆嘅演員,會覺得(大家)係兩個極端,我做完嘢要返屋企休息同背劇本、比較緊張啲,但佢就會話『我哋今晚完咗一齊出去食飯』。其實好多年前見佢做人已經好大得着,就算通告好密都EQ好高、好有禮貌對人,唔會投訴同黑面。」


談到扮演記者入型入格,施嬅笑言自己未夠班:「好難同真記者比,做咗呢個角色先知做主播、記者好難,臨場反應要快,做Live On Air唔可以NG,難過做演員好多,我對跑新聞嘅人佩服得五體投地。」她又預告角色之後將有重大轉變:「佢喺一集之內會有好大嘅轉變,因為呢套劇嘅劇本唔會交代好多嘢,所以可能幾場戲觀眾就會見到我無端端變化好大,呢個位係難拿捏嘅,我記得化妝同梳頭工作人員睇完(個變化)都好嘩然我無端端變咗咁,個個都好驚訝!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!