掃呢頁CODE去手機

2023年12月5日 星期二

湯洛雯:湯洛雯講明鄭嘉穎冇到唔會影響婚禮 人唔到禮都未到 #湯洛雯 #鄭嘉穎

準新娘湯洛雯(靚湯)今日(5日)出席手機活動,穿上貼身高衩裙的她,身材明顯更Fit,被稱呼為「馬師奶」時更顯露甜笑。她表示今次活動可能是和馬國明結婚前 ...






準新娘湯洛雯(靚湯)今日(5日)出席手機活動,穿上貼身高衩裙的她,身材明顯更Fit,被稱呼為「馬師奶」時更顯露甜笑。她表示今次活動可能是和馬國明結婚前最後一個,問到待嫁心情如何?她指最緊張和最大壓力的階段已過,現時只期待旅程,不過何時起飛就堅持賣關子,她說:「可能有啲人素顏搭飛機,唔想被人影到相。」又為自己平反,指沒有封馬國明嘴,她說:「係佢唔知啫,我冇唔畀佢講,佢講咗會跳舞,都講咗好多啦。」還透露婚期在聖誕節前,而出席的60位賓客,除有雙方親友外,有一半是圈中人,包括她和朱千雪,張嘉兒、岑杏賢及蔣家旻組成的「2LINE黨」成員。


談及鄭嘉穎表示沒時間出席婚禮,她承認有邀請對方,又說:「我都明白要出Trip係增加咗難度,咁有家庭嘅就更難,小朋友又黐身,睇吓返嚟再約食飯囉,又唔會影響個儀式嘅,(咁收到禮未?)未有人送禮喎。」


至於她收身成功是否準備着性感婚紗,她則謂:「影婚紗相嗰套就性感啲,但行禮時嗰套就簡單啲,唔性感,因為有親戚喺度,唔想嚇親人,亦準備咗有旗袍領嘅中式晚裝,但金飾就唔帶太多,只會帶外婆過身前送畀我,有紀念價值嘅龍鳳鈪。」雖然在峇里出嫁,但她仍會跟傳統,結婚前一夜有上頭儀式,但一切從簡,而儀式用品由姊妹團幫手籌備。
她又說由妹妹做伴娘,岑杏賢,蔡思貝及高海寧(高Ling),還有圈外朋友組姊妹團,她更點名想掟花球給高海寧:「佢好多人追,(你又知?)我估咋,咁我好多朋友都叫我介紹高Ling畀佢哋識,我啲朋友唔差架,(有冇馬國明咁好?)梗係佢(馬國明)好啲啦。我同佢拍拖後去服裝間都畀人話我搶咗佢姑爺。」她又謂婚後會尊重馬國明,不會突然性感,如工作上要性感則會先詢問對方。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!