掃呢頁CODE去手機

2023年12月5日 星期二

新聞女王|監製關文深客串演攝影師 劇組酬勞一杯奶茶 #串

監製關文深接受《香港01》訪問時,透露因為需要一個人做攝影師,而需要他拍攝出來的畫面,所以就唯有以前擔任過攝影師的他做這個角色。他說:「我都冇諗過有咁 ...






監製關文深接受《香港01》訪問時,透露因為需要一個人做攝影師,而需要他拍攝出來的畫面,所以就唯有以前擔任過攝影師的他做這個角色。他說:「我都冇諗過有咁多個shot。」談到客串的酬勞,他笑言:「有杯奶茶咁囉,奶茶算唔算?哈哈哈。」為什麼會客串?他回答:「因為角色需要嘛,佳哥話拍完呢幕之後要拍落去,咪繼續拍落去囉。得杯奶茶冇話抵唔抵,我覺得開心,係值得嘅。」

除了《新聞女王》,原來監製關文深也曾在《火舞黃沙》中客串過,他說:「我哋去做導演,當時都係唔夠臨時演員,我哋都係要換衫企埋落去。當然冇咁多鏡頭位。」再續集的話會「連戲」繼續落場?他笑言:「咁攝影師係會辭職同退休嘅。」下次到鍾澍佳落場?他說:「我落場佢又落場,咁咪冇人拍囉?」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!