掃呢頁CODE去手機

2023年12月15日 星期五

李佳芯離巢TVB? 直認合約將完結︰公司有搵我傾但未有共識 #TVB #李佳芯

而事後TVB助理總經理(藝員管理及發展)樂易玲出席TVB「長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮」,開腔回應Ali台慶的打格事件,更強調TVB一直很愛錫A ...






而事後TVB助理總經理(藝員管理及發展)樂易玲出席TVB「長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮」,開腔回應Ali台慶的打格事件,更強調TVB一直很愛錫Ali,相信她很多事情都會明白的,當時樂易玲還說李佳芯合約「仲有好長」,但今日有突破性發展⋯⋯

樂易玲爆李佳芯同TVB仍有很長合約:唔會嘥咗佢

今日(15/12)Ali現身荃灣出席活動時,接受《香港01》訪問表示:「其實事後我都知自己被遮住咗個樣,但自己就冇去問。(有冇唔開心?)咁又冇,因為呢方面我係有抗體。但我只可以講做好自己,其他嘅事就交畀上天去處理,自己都明。(樂小姐開腔回應話你會明白!)我明嘅。我明白咩⋯不過我不嬲都交畀上天,只做好自己本份就算。(同公司合約係點?)其實我仲有段短時間嘅,或者再溝通吓先,因為公司都有搵我傾約嘅,但暫時就未有一個共識咁樣。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!