掃呢頁CODE去手機

2024年1月29日 星期一

吳業坤:麥明詩偷撐好友 吳業坤開騷「火車未到站」贈觀眾 #吳業坤 #麥明詩

無綫唱片公司「TMG一哥」吳業坤昨晚(28號)假新蒲崗舉行一場《坤哥ただいま2024音楽会》,日籍太太濱口愛子坐在第一排高調支持老公,其他捧場嘉賓有J ...






無綫唱片公司「TMG一哥」吳業坤昨晚(28號)假新蒲崗舉行一場《坤哥 ただいま 2024 音楽会》,日籍太太濱口愛子坐在第一排高調支持老公,其他捧場嘉賓有JW、戴祖儀、鄭洐峰及麥明詩,不過麥明詩未到encore時已低調離場,亦未見其未婚夫盛勁為同行,稍後再Post出後台與吳業坤的合照。


一身白色西裝的吳業坤身穿白色西裝獻唱《百姓》為個唱揭開序幕,之後連唱幾首大熱歌。吳業坤不停多謝歌迷:「好耐冇見啦,睇吓邊個有嚟,邊個冇嚟,有啲跛咗腳都嚟,有啲被屈爆料都嚟,對上一次演唱會係2019年,直至今年2024年,見到仲有人入場支持,我好感動,不過今次規模唔同咗,我都覺得細場好啲,以後唔使去紅館,講笑啫,頭先我一口氣唱晒啲經典歌,之後每隻都係encore,希望你哋enjoy呢個演唱會,唔會令人失禮(望),繼續支持吳業坤。」


之後他又問台下觀眾覺得他唱功如何,笑言:「唔可以對我有偏見。」期間他又開行感性mode大講「篩論」:「大家仲記唔記得,2019年,我喺紅館講過人生就好似一個篩,唔同年代會承載許多唔同嘅人,但亦有一啲人會被篩走,因為有窿,所以承載和篩走,會不斷循環,仲可能會遇上大篩,但只要努力承載,人生就會好好,請大家記住這個理論,因為人生有很多唔能夠預計,但我仲好好想唱歌、好想返嚟,做呢個騷,希望大家唔好喺我人生中離席。」


他又嘗試走rock友路線大唱搖滾歌,即時脫去外套,只淨黑背心,台下大叫「除埋佢」,但他以有小朋友在場,不宜半裸,又沾沾自喜說:「有人話似謝霆鋒。」


吳業坤換上杏色西裝時,台下有人大叫,他即背向台欲返後台,可惜門已鎖未能開啟,惟走到暗處整理下身,原來他「火車未到站」,他再面對觀眾時說:「拉褲鏈都係表演嚟㗎。」相當搞笑。之後他謂演唱會的rundown別具意思,第一part是他的經典歌:「自己個篩好大,撈到好多嘢,之後就靜咗,第三part嘅rock歌就係癲咗,我嗰張演唱會海報內面有個人喺度揼石仔,其實嗰個我嚟嘅,希望我可以一步一步咁精進自己,你哋支唔支持我,我每首歌都有好意思,好似《小句號》嘅歌詞咁,希望鍾意我成為你哋嘅自豪。」


吳業坤整晚不停跟台下歌迷互動,問完一句:「想唔想近啲呀?」就邊唱邊走落台企在頭排觀眾席唱歌,令全場high爆。到鳴謝環節時,在歌迷提醒下,他亦提及太太愛子的名字,而個唱亦配合個唱名獻唱中島美嘉的日文歌《我也想過一了百了》,他謂首歌的意思是不要放棄:「頭先話唔使去紅館,我都希望一步一步走向大場都唔知幾時再有機會再開演唱會。」又主動要求和台下歌迷影大合照,約定在紅館時再回味舊照,encore時,大唱爆紅作《原來她不再愛我》,見歌迷不肯離座,再唱《玩具成熟時》,結果3度encore才完騷。


接受訪問時,吳業坤以太太低調及「批盪」需時,婉拒請已返回後台的太太回台前影合照,不過自爆看見太太離場時眼濕濕,初時還誤會激嬲了對方,但原來太太是感動:「佢話終於有首日文歌。」亦認日文歌是為太太而設。


問到傳婚訊的麥明詩驚喜捧場,他即謂和她因拍無綫劇《誇世代》而稔熟,至於好友是否結婚,他直認有八卦過:「我有問過,不過都唔八卦嘅,可能係假啦,佢叫我等消息喎。(盛勁為有冇嚟?)佢同位都係考到十優嘅女朋友嚟。」隨即扯開話題,話好開心朋友一知他開騷就捧場支持。


至於在騷上數度表現感觸?他就話人生總有高高低低,希望事業循序漸進,又指演唱會似fans club meeting,沒有大型舞台效果,主要以歌為主,有謂他已特設「拉褲鏈環節」,他即說:「輸咗畀條褲鏈添。」拒絕騷肌的他被問到是否覺得腹肌不夠音樂吸引,他則笑言:「我覺得大家對我嘅肉體較重視。」最後談及表演搖滾環節,他又謂:「係高佬(band友)話我似謝霆鋒之嘛。(向霆鋒致敬?)點敢呀,我向搖滾致敬。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!