掃呢頁CODE去手機

2024年2月6日 星期二

金像獎2024︱原定鄭啟泰續任報幕司儀 爾冬陞︰希望佢未婚妻堅強 #爾冬陞 #金像獎

爾冬陞︰做主席咁多年都冇試過咁緊張!作為《白日之下》與《年少日》兩部電影的監製,爾冬陞主席受訪時笑言:「我做主席咁多年都冇試過咁緊張!因為有兩部戲都係 ...






爾冬陞︰做主席咁多年都冇試過咁緊張!

作為《白日之下》與《年少日》兩部電影的監製,爾冬陞主席受訪時笑言:「我做主席咁多年都冇試過咁緊張!因為有兩部戲都係我監製嘛,好驚呢個有、嗰個冇,跟住夜晚就要去心理輔導囉,咁而家兩個都有,咁就放心晒!」至於去年底成為全城話題作品的《白日之下》導演簡君晋,則笑言未有考慮提名或得獎多寡:「真係冇諗咁多,我話全部攞曬咁亦都好難!」對於《白日之下》與《年少日記》分別提名16項及12項大獎的差異,爾冬陞笑指:「又要心理輔導喇!」

原定鄭啟泰繼續當報幕司儀

日前離世的著名DJ鄭啟泰,多年來為香港電影金像獎擔任布幕司儀,對於本屆頒獎禮的安排,爾冬陞表示鄭啟泰亦原定今年繼續合作:「係㗎,所以睇到新聞我都好唔舒服。因為鄭啟泰我同佢冇乜私交,但係每年都喺金像獎見到嘛,我都覺得佢好溫文、係個nice guy(好人),所以希望佢未婚妻堅強啲。」

而擔任金像獎創作總監的簡君晋,則表示暫時未有接手鄭啟泰的人選:「因為消息都好突然,同埋鄭啟泰要求都好高、一直都幫金像獎手好多年,我哋未諗到。」

姜大衞於本屆金像獎憑《白日之下》的演出提名「最佳男配角」獎,爾冬陞表示會為兄長慶祝:「你未出世嗰陣佢都攞亞洲影帝啦,呢啲佢唔會太激奮喇!咁年三十晚我都打算買枝香檳賀下佢!」至於能否有機會親手頒獎予姜大衞,爾冬陞笑指:「而家咁多提名同我有關,我都要喺到鄭重聲明,金像獎係冇人可以操控㗎!」但亦表示為兄長感到非常高興:「其實都幾開心嘅,姜大衞大我10歲,佢而家好享受佢嘅生活、拍戲嘅生涯。佢好鍾意同各種唔同人(合作),猶其是年青人。獎項同片酬我諗都唔係佢第一考慮。」

臨近香港電影金像獎,坊間亦掀起有關金像獎作為小圈子選舉的討論。爾冬陞表示金像獎盡力維持公平性,亦希望外界能夠信任:「最緊要行內知道,金像獎董事局咁多年一定要維持公平性,所有優化制度都係為咗防範,例如有人造票。」他更以奧斯卡金像獎為例子:「Oscar有成9000人,我哋有2000人嘅話其實已經可以平衡到。」至於選民是否僅來自電影業內人士,爾冬陞亦鄭重澄清:「其實都有影評人、新聞工作者等等嘅人早期入咗會做選民,我覺得各位可以信任我哋,我哋係百分百公正!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!