掃呢頁CODE去手機

2024年2月6日 星期二

呂慧儀:呂慧儀留港度歲 爆「男友」張景淳見過家長 #呂慧儀 #張景淳

藝人滕麗名(阿滕)、呂慧儀(長腳蟹)、周嘉洛、劉丹(丹爺)、林凱恩及古佩玲等,今日(6日)現身油塘,眾人一身新春打扮,為無綫處境劇《愛·回家之開心速遞 ...






藝人滕麗名(阿滕)、呂慧儀(長腳蟹)、周嘉洛、劉丹(丹爺)、林凱恩及古佩玲等,今日(6日)現身油塘,眾人一身新春打扮,為無綫處境劇《愛·回家之開心速遞》宣傳,吸引大批粉絲及街坊圍觀。眾人除大玩賀年遊戲外,亦有轉風車祈求平安,期間有蝴蝶飛到古佩玲的頭上,十分搞笑。農曆新年將至,長腳蟹表示以往過年只有年初一至年初三假期,但今年卻有7天長假,原本計劃與囝囝「蟹籽」外遊,不過碰巧有家人從外地來港,故只好打消念頭,改為去主題樂園及留港消費,笑指蟹籽不知道外遊計劃,故不會失望。 問到會否帶緋聞男友張景淳見親友?她自爆早已見過家長:「我阿爸同熊家阿爸都一齊影過相。」 她表示難得家人在港過年,會親自下廚煮海鮮。


談到她去年開設了教育中心,問到賺到錢今年囝囝壓歲錢會否加碼?她笑指早已很大封:「 唔好啦,穩定啲好,我已經開壞咗個頭,過幾年先。」身旁阿滕即爆她中西合璧,連西方傳統也跟足,蟹籽甩牙都會封利是。阿滕表示因已有幾年沒請假,故今個新年請了兩個多星期假跟老公到日本滑雪,順道探望移居當地多年,開設民宿的朋友。


劉丹表示今年會留港鎮守家中:「幾年前屋企立咗個規矩,大家唔使走來走去,年初一搵個地方約埋一齊團拜,開開心心一齊食餐飯。」他笑言:「團拜完想去旅行嘅咪去囉。(你會去旅行?)我要留喺屋企,始終都有啲朋友嚟拜年。(熊家會嚟拜年?)唔使啦,我哋初五開工會見要準備定多啲利是就真。」他指囝囝劉愷威會帶孫女「小糯米」跟朋友去旅行。談到孫女快將10歲,會否開始有少女情懷?丹爺笑言她已開始對衣着有要求:「每朝返學都要揀衫、襯鞋,我話返學都係着校服使乜揀呢?不過如果要出街就有排揀喇,佢頭箍都有10幾個,哈哈!」他表示不敢隨便買飾物給孫女,笑指怕不合心意被「打回頭」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!