掃呢頁CODE去手機

2024年2月6日 星期二

愛回家|張盈悅網購成癮 認難自控:要抌嘅嘢跟唔上我買嘢嘅進度 #張盈悅 #愛回家 #愛.回家

張盈悅(Joyce)今日(6/2)現身油塘出席無綫處境塘劇《愛·回家之開心速遞》宣傳造勢活動。Joyce透露新日忙於清理家中雜物準備過新年:「呢排好勤 ...




張盈悅(Joyce)今日(6/2)現身油塘出席無綫處境塘劇《愛·回家之開心速遞》宣傳造勢活動。Joyce透露新日忙於清理家中雜物準備過新年:「呢排好勤力咁係咁清潔,但好無奈抌嘢跟唔上我買嘢嘅進度,因為自從識得網購之後,我會買埋好多唔同嘅嘢,例如膠紙、儲物箱同埋買咗好多清潔用品,但我都唔知用唔用得着。其實好多嘢士多都會買得到,但喺網上面買嘢的確好方便,變咗我係買嘢買到失控,係會見到有人推介邊隻產品好用,又或者係好新奇嘅嘢,都會令我心動,我就會忍唔住手就會俾錢買,變咗而家屋企係好儲咗好多嘢喺度,咁所我而家都要控制吓自己。」

張盈悅經常網購買日用品。(吳子生攝)


張盈悅經常網購買日用品。(吳子生攝)


張盈悅經常網購買日用品。(吳子生攝)


張盈悅好受歡迎。(吳子生攝)


張盈悅好受歡迎。(吳子生攝)


張盈悅好受歡迎。(吳子生攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!