掃呢頁CODE去手機

2024年3月14日 星期四

肥媽教減肥曾於21年成功減80磅 呢個大眾方法竟然係佢發明! #肥媽

70歲的肥媽(Mariacordero)日前在抖音影片中分享減肥要訣,更稱自己曾在4個半月減了80磅,非常驚人!原來早於20年前,她曾擔任纖體公司廣告 ...




70歲的肥媽(Maria cordero)日前在抖音影片中分享減肥要訣,更稱自己曾在4個半月減了80磅,非常驚人!原來早於20年前,她曾擔任纖體公司廣告代言人,21年前我四個半月減了80磅,我是不能不吃東西的。」肥媽表示可以食印度米,因為印度米含糖量不高,煮飯的時候多放些蔬菜,因為蔬菜不但幫助有很好的飽腹感,還能幫助促進消化。

她更稱水煮法是她發明:「我用水代替油,我唔食油同糖。出去食嘢我哋可以食雲吞麵,但叫佢唔好放油!焯菜唔落蠔油,整魚食晒成條都沒有問題,只是要謹記唔好落醬料。」肥媽更表示漢堡包也可以食,但魚柳包則因為油炸,所以不能吃。

肥媽感動到喊。


肥媽感動到爆喊。


謝展寰向肥媽教路,用3毫子買3公升指定袋裝狗屎。(大嘥鬼影片截圖)


謝展寰向肥媽講解「綠在區區」回收儲積分換禮物。(大嘥鬼影片截圖)


肥媽話當年自己捉姦在床,游游O晒嘴。


肥媽話衰衝動嫁咗畀第一任老公。


肥媽直指成日亂講嘢嘅游游,嫁入豪門有阻滯。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!