掃呢頁CODE去手機

2024年3月19日 星期二

李佳芯解凍拍《麻雀樂團》成告別作? 5字回應仲話合約冇新進展 #李佳芯

視后李佳芯(Ali)近年被傳遭到TVB投閒置散,甚少再推出電視劇集,只偶爾接拍綜藝節目而已。但近日她終於接拍新劇《麻雀樂團》,而劇集亦在今(19日)舉 ...




視后李佳芯(Ali)近年被傳遭到TVB投閒置散,甚少再推出電視劇集,只偶爾接拍綜藝節目而已。但近日她終於接拍新劇《麻雀樂團》,而劇集亦在今(19日)舉行造型記招宣傳,在接受《香港01》訪問時,提到該劇是不是告別之作,她就以5字回應。

新劇《麻雀樂團》被外界形容是Ali 的「解封劇」,而為劇集剪了一頭短髮的她,給人一種清新甜美的感覺。而在接受訪問時,對於久未接拍新劇,問到能否跟上節奏時,她就二話不說:「呢段時間好好,因為監製有圍讀,所以基本上我等於開咗工。」而續問到有傳《麻雀樂團》是她的告別之作時,她就表示:「冇啊!傳聞啫。合約我仲未有新update,但一路同公司傾緊。一個演員基本上有角色,有好嘅劇發揮,基本上都會去做,所以我又唔覺得係最後咁樣。(合約傾到咩程度?)傾緊,但真係冇update。(有冇同公司提出咩細節?)我就冇咩特別,但當然演員想有好嘅作品,有劇拍for 我,冇咩特別大嘅要求。(呢部劇係唔係公司俾你嘅甜頭?)我未知道,我未聽到呢方面嘅說話,所以我又唔覺得係暫時。(今年完約?)仲有段時間。」再三強調還在與公司就合約商談中。

另外,《麻雀樂團》顧名思義與麻雀有關,問到會不會打麻雀時,她就表示:「識呀!因為由細到大喺婆婆屋企,逢禮拜日去婆婆度聚埋同屋企人,所以由細到大都有接觸,自己識打。但唔識計番,我識做牌個啲。(有冇為劇集訓練麻雀或一啲麻雀術語口訣?)術語口訣嗰啲我要背,同埋呢個角色嘅挑戰係同Ali好唔同,佢(角色)數口要好精,要幫譚俊彥管數,而有幾場戲有幾百字嘅對白我要連續講,口訣要記囉,都係一個挑戰。」我們就拭目以待Ali的新劇


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!