掃呢頁CODE去手機

2024年3月11日 星期一

專訪|羅天宇另類北上掘金 賺幾多仲未知:一路賺到就投資返入去 #羅天宇

羅天宇被稱「女神收割機」、「好幸福嗰個!」以外,是否就沒有討論空間?非也。相反地,近期他用了《婚後事》、《再見.枕邊人》兩套劇集兩個截然不同的角色演釋 ...






羅天宇被稱「女神收割機」、「好幸福嗰個!」以外,是否就沒有討論空間?非也。相反地,近期他用了《婚後事》、《再見.枕邊人》兩套劇集兩個截然不同的角色演釋,去證明給觀眾睇到,他是一個演員而非單純只是一個用花生緋聞娛樂大家的藝人。上年羅天宇離奇地在深圳大搞小食生意,更在半年內連開7間。「唔聲唔聲」就建立起一盤大生意,實在令人震驚。稱他為「女神收割機」的人,現在可能要改口叫「雞蛋仔大王」了。

雞蛋仔大王

近年他和幾個圈中好友合資在內地大搞港式小食生意,竟然「殺出一條血路」,分店更是愈開愈多。現時他們已準備開設第7間分店,亦被喻為行內少見,搞生意最成功的藝人之一,原來他們一班兄弟當初創業的目的,源於一個小夢想。

羅天宇在《01娛樂》專訪中透露,說:「內地門檻比較低,你話係咪完全為咗賺錢呢...當然賺到錢係好啦,如果可以就開到全中國都係。我覺得最開心一樣嘢係,可以同到兄弟一齊做生意。」

直擊羅天宇張景淳深圳新店開張排一個鐘 投資近七位數今年開十間

深圳開小食店有段故

他續指,這個夢想是由藝訓班開始的。他說:「訓練班出嚟,大家都會去打籃球,去玩,一齊搵嘢食,可能去九龍城,去彩虹,搵到一啲好平嘅,性價比勁高嘅,會好開心!因為大家人工都唔高,搵到啲平靚正嘅,會有滿足感。有一日去到間,大家就話好正,將來儲啲錢一定要夾份。點知而家就實現中,雖然唔喺香港。」他表示,相比香港,內地開業成本較低,生意亦擴展得更快。他說:「當然將來都想喺香港開。」

窮到要忍肚食平價下午茶餐

羅天宇坦言,當初讀藝訓班,演戲一齊做士兵時,收入真的有限。他說:「未去到食魚蛋都要慳,但係你話啲貴價餐廳真係唔會去,所以我哋都係去搵平價茶餐廳,冰室,掃街。我記得我哋搵到一間$33嘅下午茶餐,米線有肉有魚,有堆嘢飲,開心到呢。我哋lunch唔會去食,可能會等到3點,4點先去食,餓住都等埋。」

羅天宇橫跨《婚後事》《再見枕邊人》兩劇 TVB最易睇漏眼小生

回想起這段「慳飲慳食」的日子,雖然辛苦但卻開心,他說:「正㗎,大家一齊坐喺嗰間餐廳吹水,可能打吓機食吓嘢,係一個幾開心嘅回憶。」

羅天宇透露,當初開店的起因,是因好兄弟李興華因疫情所限而長居內地,後來李興華決定打本讓其本職廚師的父親「有啲世藝做」,才開了一間小食店。再後來,羅天宇和張景淳決定加入這盤生意,中間搵到了一個專業經營飲食市場的人幫手,才一步一步將生意做大。

三兄弟各司其職

三兄弟一齊做生意,他們也按各自所長分工。羅天宇說:「Stanley(張景淳)係嘢食方面,我就係設計方面,興華負責對外方面,因為佢好多嘢,溝通上面都可以即時做到,所以佢係最辛苦。多咗內地partner令我哋行快好多,點解我哋半年可以開7間,好大原因都係佢。」

小食店名叫「Ohlike」,名字竟然是沒有什麼特別含意。他解釋說:「其實我哋花咗好多時間,係極難。譬如雞蛋仔,蛋冇啦,香港小食冇,買都買唔到,而呢個名咁啱有喺度,我哋就用呢個。呢個都唔係第一選擇,而且好多個之後...」

北上掘金真係好?

訪問中羅天宇也透露,現時生意發展得不錯,他說:「每個地方都唔同,所以要拉上補下,實際(賺)幾多又唔可以咁講,不過(整體)係向好嗰方面。我哋一路將賺到嘅錢擺返入去,但係暫時冇實質一個數,我哋一路賺到就投資返入去。」

談到小食店的經營,雖然羅天宇是老闆,投資者,但亦會親自落手落腳招呼人客。他說:「有魚蛋、碗仔翅,雞蛋仔,仲有個大啲嘅雞蛋仔,入面有涵,嚟緊都會推出新嘢,咖啡雞飯之類,因應當地口味供應。」

做老闆一樣要落場接待客人

「你做一排就知,如果啲人唔想試,你有都冇用。啲人嚟到就係食雞蛋仔,可能有啲好特別嘅紫著,芋頭,佢都覺得原味好,穩陣啲。要推薦佢哋先會試,但係九成人都會試完食返原味。」

經營方面,他們曾遇到不少難題,他說:「前嗰排有段困難,因為開學唔夠人手,我同張景淳都要過幾日返去幫手整雞蛋仔,因為請唔到人。」記者笑言肯定有很多人認得他們是明星,一邊幫襯一邊影相,羅天宇笑了一笑,就說:「有啲人都會影吓相,同埋而家穩定咗,我哋個團隊大咗就有一個人幫我哋請人同管人,咁就舒服好多。」

搵夠唔使拍劇?

看上去,他們三兄弟已漸漸建立起屬於他們的小食王國,記者問:「生意做大,成為億級飲食王國老闆後,會唔會唔再做藝人拍劇?」羅天宇就回答:「我覺得拍劇都係要,可能產量冇咁多,但係因為我鍾意呢樣嘢,同埋佢都係咁多年嚟一路維持我生計,亦都係我生意嘅起步。我覺得有得做嘅時候,仍然都可以做。」

攝影:陳順禎

場地提供:Velo Italian Bar & Grill 服飾:dotshop


























本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!