掃呢頁CODE去手機

2024年5月7日 星期二

東張西望丨7旬老翁遭子女捧打鴛鴦以死抵抗 46歲太太心痛落淚堅稱永不離棄 #東張西望

▲何伯接受《東張西望》訪問時表示,冇娶錯呢個老婆。TVB節目《東張西望》日前報道,一名76歲老翁何伯9年前喪妻,近日遇上比他年輕30歲的內地婦,兩人認 ...




何伯接受《東張西望》訪問時表示,冇娶錯呢個老婆。



TVB節目《東張西望》日前報道,一名76歲老翁何伯9年前喪妻,近日遇上比他年輕30歲的內地婦,兩人認識兩個月便極速閃婚,何伯十分愛錫太太,贈送價值近30萬元禮物,包括10萬元名錶、逾2卡鑽戒13萬多元等,「新何太」亦戴住「愛的見證」受訪。

此外「新何太」似乎不想只是嫁人「享清福」,十分有進取心,想丈夫贈她百萬做生意。惟何伯5子女認為「新何太」對父親的身家虎視眈眈,雙方因而反目成仇。

昨晚(5月6日)《東張西望》繼續跟進事件,何伯表示近來曾多次致電給子女都沒有人接聽,而早前何伯染上新冠肺炎,子女亦不聞不問,對於供書教學多年得到如此回報感心痛。

何伯感恩太太在身邊陪伴:「冇呢個老婆喺度我點算?邊個服侍我呀?」

東張西望丨7旬老翁與46歲內地婦閃婚欲贈百萬做生意 子女反目提早拎走450萬存款

心疼太太被辱罵

何伯亦心疼太太被他的子女辱罵,何太表示:「佢哋搏命鬧我,鬧到我都怕咗,都唔敢再聽佢哋電話佢哋鬧我『姣X』、『臭X』、『大陸X』,仲有死八婆咁囉!我即刻Cut線就算,我一句都冇出聲。」

何伯表示:「佢哋咁樣鬧法我都好傷心。(大女)又話同我斬纜,又話同我攬炒呀咁!老竇幾十歲……攬炒?你咁後生同我攬炒?我咪咁話佢囉!後尾佢又唔聽我電話。」

何伯指子女絕情

何伯指大女曾在凌晨12時至清晨5時無間斷打50次電話給他,未知是出於關心還是想滋擾,甚至用訊息出言侮辱:「我親愛的父親,你死咗未?咁耐都唔覆電話。」

何伯現時居於太太家中,但其實他未搬家前是住在二仔家中,惟因何伯堅決跟何太閃婚,5位子女都以行動與爸爸劃清界線,除了不聽電話,二仔更將家中門鎖換掉,令何伯無法回家。

日前《東張西望》跟隨何伯回二仔家中想取舊文件,但開不了門,何伯表示:「有我啲雜物、有褸、有衫,喺我間房度,鎖住晒,攞唔到。我早15日前仲同我依家個太太返過嚟,同我攞過些少嘢,咁依家換咗鎖囉,返唔到入去喇!」

細女拒絕見父親

至於何伯細女,據何伯指她調走定期存款內的450萬元之後再沒有聽電話,上門亦拒絕見何伯。

何伯帶同《東張西望》到細女工作的醫院等待,但都未能成功見面,何伯表示:「佢好冇人情味囉!3月份我哋去搵佢,喺佢門口啲櫈坐喺度等,等到佢喺間房度出嚟,打個招呼話有啲偈同佢傾吓。咁啱我老婆喺度,我老婆笑笑口對佢好好禮貌,點知佢雙眼瞪實我老婆,即係好似想殺人咁。」最後細女更表示要報警,拒絕與爸爸溝通。而細女老公接到外父電話,更用粗口「回敬」長輩。

為老公感心痛

何太對於老公被子女離棄大感心疼,受訪時多番落淚:「好難受,又心疼我老公夾喺中間,佢啲仔女又咁樣對佢。佢唔應該受呢啲苦呀嘛,佢人咁好。佢哋唔錫我都錫吓佢呢個老竇」

何太指曾勸老公回到子女身邊,豈料何伯服過量藥物入浴室獨處想輕生,何太邊哭邊表示:「佢後尾頂唔順,成口都係血,佢頂唔順就自己拉開度門,我一睇到,問佢做咩。我走入去,個缸全部係血。嗰時我都唔知點算,我話『你唔可以死,你死咗,第日……你啲仔女嚟搵我算帳』。佢如果真係死咗,我就成咗罪人。」

何太為老公感心痛。

堅稱對何伯真心

她再指明白社會有好多人行騙,惟強調對何伯是真心:「有啲人畀人呃咗啲錢真係好慘,但我唔會囉!」

何太更表示會承擔起照顧老公的責任:「我有一啖飯食佢就有,我唔會畀佢餓親。生意失敗嘅話我都會打工養佢,佢唔使憂喇!」

何伯亦選擇與太太繼續生活:「嚟咗咁耐,佢服侍我咁耐、照顧我咁耐。呢個老婆真係……證明我冇娶錯呢個老婆」

最新影片推介:

HKET App已全面升級,TOPick為大家推出一系列親子、健康、娛樂、港聞及休閒生活資訊及影片。立即下載︰https://onelink.to/f92q4m

追蹤TOPick Whatsapp頻道睇最新資訊︰http://tinyurl.com/3dtnw8f5




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!