掃呢頁CODE去手機

2024年5月7日 星期二

蔡潔:蔡潔紅雨遇水浸被救出 愛車報銷不捨眼濕濕 #蔡潔

連日暴雨襲港,導致多區出現嚴重水浸,前日(4日)將軍澳一帶一度有特大暴雨。今日蔡潔於社交網分享自己的經歷,原來當日她正身處將軍澳,還被困車內需要消防員 ...






連日暴雨襲港,導致多區出現嚴重水浸,前日(4日)將軍澳一帶一度有特大暴雨。今日蔡潔於社交網分享自己的經歷,原來當日她正身處將軍澳,還被困車內需要消防員前來救援。蔡潔貼出自己在車內駕駛的畫面,只見水已經已浸沒半架車,而片中她更講到眼濕濕:「紀錄一下我好樣衰嘅狀態,我拍緊戲,個妝都係咁殘。今朝經歷一件令我好傷心嘅事,我喊咗好耐,就係我今朝架車Total Loss咗,喺暴雨當中,喺返工嘅路上,我真係覺得好可憐呀。但依家架車已經冇喇,所以都係要好返,大家安慰我可以揀過架新車都係好事嚟。」


蔡潔對於愛車要報銷相當不捨,又於貼文寫下:「我架小白光榮退休啦,我會記得開住你到處走嘅日子。多謝你陪住我返工放工,唔開心嘅時候會匿埋係你度聽歌聽幾個鐘,你又車過我好多巨星朋友,同埋爸爸話我知,前兩日你仲上埋央視新聞,威過我啊,再見啦,之前的日子感恩有你。」之後又感謝當日慰問她的朋友以及消防員,「多謝拯救我的消防員哥哥,你們辛苦了!多謝拖車哥哥同埋車房的朋友。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!