掃呢頁CODE去手機

2024年5月16日 星期四

郭富城:郭富城親解細女寫鏡字因由 聞方媛傳再佗B:網民太敏銳! #方媛 #郭富城

天王郭富城(城城)今日(16日)現身屯門,以香港麥當勞環保大使身份出席綠色主題餐廳揭幕活動,吸引大批粉絲及市民圍觀。城城於台上分享自己環保心得,平日愛 ...






天王郭富城(城城)今日(16日)現身屯門,以香港麥當勞環保大使身份出席綠色主題餐廳揭幕活動,吸引大批粉絲及市民圍觀。城城於台上分享自己環保心得,平日愛喝咖啡的他會自備保溫咖啡杯,亦會自備餐具,希望以身作則做好榜樣,令小朋友不會感到被迫之餘,亦會仿效父母的行為,達至將環保意識傳給下一代。


城城受訪時表示一向有教導囡囡Chantelle及Charlotte注重環保:「佢哋有時啲玩具玩厭咗想唔要,會教佢哋去思考下點樣可以循環再用資源,唔好浪費。」除此亦會透過圖書學習及玩遊戲,令她們更容易明白環保意識。城城今次亦為活動跟卡通人物拍攝了宣傳片,他笑指剛巧是兩個囡囡喜歡的卡通人物,故她們十分期待宣傳片播出,他笑指囡囡睇完廣告會學他跳舞,覺得是遺傳了他的演藝細胞,又指雖然囡囡有學跳芭蕾舞,但不會親自教她們跳舞:「因為老師有專門方法教,令小朋友更易進步,大女依家讀小一,功課忙唔想得佢學太多課外活動,擔心體力消耗,所以由佢哋自己揀,但佢堅持學唱歌、跳舞。」


另提到太太方媛於社交網分享女兒送贈親手製作的母親節咭,有網民發現幼女將「LOVE」反轉寫變成「鏡字」,城城笑指大家毋需擔心:「佢係特登掉轉寫,因為佢有學畫畫,其實唔容易㗎,大人都未必寫到,就算要諗掉轉寫都要諗好耐。」他指疫情期間經常在家畫畫及寫書法,因而培育了囡囡畫畫興趣,發掘到她的藝術細胞。記者笑問他喜歡小朋友,有否打算再追生B?他表示一向順其自然:「就算生兩個女都係順其自然,小朋友係上天送畀我哋嘅禮物。」


提到有網民發現太太以素顏現身餐廳,指她略見水腫加上鼻子變大,疑似佗男B,他笑言現今人人做攝影師,指網民太敏銳,又大讚太太在家相夫教子,外面又有自己工作,自己十分欣賞太太:「太太真係好辛苦,自己要做推廣工作,有時我做完嘢返屋企,佢見我攰會問使唔使煮個麵畀我食,自己亦唔介意畀人咁影到,可能係燈光問題,其實只係隨機畀人影到,但在所難免,反而見到佢攰,我會心痛,總之好欣賞佢。」問到母親節可有送禮物給太太?他笑謂:「緊係有!(送大禮?)我不嬲都有送架!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!